beantwoord

Speakerbox actie: doos vermeld geen IMEI-nummer

• Durft te vragen
  • 0 reacties
Geachte,

In verband met deelname aan de speakerbox actie bij aankoop van een Huawei P 20 Lite, heb ik een foto van de doos verzonden waarin ik voornoemde telefoon heb ontvangen. Zojuist kreeg ik echter een e-mail dat hierop geen IMEI nummer is vermeld. Verzocht wordt om deze voor 25oktober a.s. alsnog aan te leveren.

Gelet op het feit dat ik geen doos heb waarop het IMEI-nummer is vermeld, verzoek ik u mij deze zowel zo snel mogelijk te doen toekomen dan wel een andere oplossing te bieden.

Met vriendelijke groet,

icon Beste antwoord door WhTurner 8 oktober 2018, 14:33

In een ander topic over het ontbreken van de IMEI sticker op de verzenddoos, blaak dat op de binnendoos (in dat geval Samsung) weel een sticker zat. Misschien is dat bij Huawei ook zo.
https://forum.tele2.nl/smartphones-en-instellingen-184/ean-en-imei-codes-tbv-cashback-samsung-s8-69743

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge
Hi Mabelle,

Had jij toevallig een sticker op je telefoon met een IMEI nummer? Deze kan je ook gebruiken. Normaal hoort er op de onderkant van je telefoon een gedeelte te zitten met streepjes codes etc daar hoort de IMEI nummer tussen te staan. Mocht je eventueel wel de sticker hebben met het IMEI nummer, kan je deze ook op de doos plakken.
In een ander topic over het ontbreken van de IMEI sticker op de verzenddoos, blaak dat op de binnendoos (in dat geval Samsung) weel een sticker zat. Misschien is dat bij Huawei ook zo.
https://forum.tele2.nl/smartphones-en-instellingen-184/ean-en-imei-codes-tbv-cashback-samsung-s8-69743
Reputatie 4
Badge
Hi Mabelle,

Ik kan een kopie van de aankoopbon opvragen voor je.
Zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen?
Naam
Adres
Postcode + Woonplaats
Geboortedatum
Klantnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi Mabelle,

Tot op heden heb ik nog geen gegevens van je ontvangen.
Moet je nog een kopie hebben?

Groetjes,

Hinke