beantwoord

Sony xperia Z5 Premium staat niet op de site

• 27 januari 2016
  • 1 reactie
  • 160 x bekeken

Beste Tele2,

Ik kan bijna mijn abonnement verlengen. Nu wilde ik als nieuwe telefoon de sony xperia Z5 premium bestellen, maar deze staat niet op jullie site.
echter zag ik wel dat ik de premium versie van de Z5 via studentmobiel bij jullie kan bestellen, hoe zit dat?

https://www.studentmobiel.nl/sony-xperia-z5-premium?utf8=%E2%9C%93&provider_id=22&retention=0&gsm_plan_id=940&gsm_bundle_id=4844&gsm_internet_extra_id=469&toestelbundels-slider=%26euro%3B+29%2C-&product_version_id=1982

Mijn vraag is dus: of ik mijn abonnement ook via student mobiel kan verlengen? en of dit dan goed gaat met de 4 maanden dat ik eerder mijn abonnement kan verlengen? ik wil namelijk niet dan 4 maanden met dubbele kosten opgescheept worden.

Alvast bedankt voor uw reactie!

Twan
icon

Beste antwoord door karin 27 januari 2016, 23:31

Ja hoor je kunt ook via de verschillende webwinkels verlengen. Je komt bij een verlenging nooit met dubbele kosten te zitten omdat je gewoon eerst wel meteen je nieuwe telefoon krijgt, maar het nieuwe abonnement gaat pas in als het oude eindigt en je vanaf die datum ook de nieuwe prijs gaat betalen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Ja hoor je kunt ook via de verschillende webwinkels verlengen. Je komt bij een verlenging nooit met dubbele kosten te zitten omdat je gewoon eerst wel meteen je nieuwe telefoon krijgt, maar het nieuwe abonnement gaat pas in als het oude eindigt en je vanaf die datum ook de nieuwe prijs gaat betalen.