beantwoord

Sonos one niet geleverd


Ik heb ruim een maand geleden de Huawei P30 Pro gekocht, waarbij ik een gratis Sonos One zou moeten ontvangen.

Om dit aan te vragen bij Huawei heb ik bepaalde documenten nodig van Tele2. Jullie hebben die documenten (zoals aankoopbewijs met datum etc.) niet aan mij gestuurd. Medewerker van de klantenservice heeft ook erkend dat ik deze documenten ten onrechte niet heb ontvangen. Dit zorgt ervoor dat ik niet zelf de Sonos One kan aanvragen.

Ik heb meerdere malen met de klantenservice gebeld zonder resultaat. Jullie weten niet wat het probleem is en of het uberhaupt nog opgelost kan worden. Mijn vraag is zogenaamd doorgestuurd naar een andere afdeling, maar de klantenservice weigert hier een bevestiging van te geven. Ook wordt geweigerd mij toe te zeggen dat ik de Sonos One ooit nog ga krijgen.

Er is geen twijfel over mogelijk: dit is contractbreuk. De gratis Sonos was een grote reden van mijn aankoop. Dat jullie de Sonos weigeren op te sturen maakt het aanbod een stuk minder aantrekkelijk. Ik voel me opgelicht. Elke keer dat ik met de klantenservice bel wordt ik afgewimpeld met de opmerking "we weten niet wat het probleem is, het enige wat je kan doen is het even aankijken". Belachelijk natuurlijk. Een overeenkomst moet worden nagekomen. Ik wil mijn Sonos one, of anders een geldbedrag. Anders had ik de Huawei P30 ook nooit gekocht.

Al deze telefoontjes met de klantenservice kosten me ook geld, omdat mijn nieuwe abonnement pas 1 juli ingaat. Nog een slimme manier van Tele2 om nog meer geld uit de zak te kloppen

icon Beste antwoord door Petra van Tele2 12 juni 2019, 11:39

Hallo,

De Sonos One Speaker is een actie van Huawei. Ga hiervoor naar Huawei Promotions en volg de instructies.
Een orderbevestiging heb je via e-mail ontvangen nadat je je order hebt geplaatst en bij levering van het toestel zat ook een pakbon toegevoegd wat tevens je garantiebewijs is.

Heb je beide documenten niet ontvangen? Klopt je e-mail adres dan wel, je kunt dit checken in je MijnTele2 account.

Groet Petra

Bekijk origineel bericht

2 Reacties

Reputatie 2
Badge
Hallo,

De Sonos One Speaker is een actie van Huawei. Ga hiervoor naar Huawei Promotions en volg de instructies.
Een orderbevestiging heb je via e-mail ontvangen nadat je je order hebt geplaatst en bij levering van het toestel zat ook een pakbon toegevoegd wat tevens je garantiebewijs is.

Heb je beide documenten niet ontvangen? Klopt je e-mail adres dan wel, je kunt dit checken in je MijnTele2 account.

Groet Petra
Hoi Petra,

Wat je beschrijft is inderdaad hoe het had moeten gaan. Maar zoals ik aangaf heb ik dus niet de benodigde documenten van jullie gekregen. Dat heeft de klantenservice ook erkend.

Ja, mijn email adres klopt wel. Ik heb namelijk wel andere (verkeerde) documenten ontvangen, die door Huawei niet worden geaccepteerd.

Dus nogmaals, dezelfde vraag.

Reageer