beantwoord

Sonos One

• 8 mei 2019
  • 3 reacties
  • 463 x bekeken

Goedemorgen,

Donderdag 2 mei bij jullie een nieuw abbonement afgesloten bij deze telefoon de Huawei P30 zou een gratis Sonos One speler zitten. Bij levering zat deze er niet bij vrijdag met jullie gebeld en dit zou via Huawei zelf gaan.

Op hun site dit ingevoerd echter geeft deze nu aan dat mijn IMEI nr. incorrect is.

Graag verneem ik hoe ik hier alsnog van in het bezit kan komen.

Gr,
icon

Beste antwoord door eric 8 mei 2019, 08:39

Die Sonos actie wordt door Huawei georganiseerd. Je hebt toch de aankoopbon van Tele2? Neem even contact op met Huawei. Dit staat bij de actie informatie: Voor vragen/opmerkingen kunt u t/m 15 juni 2019 telefonisch contact opnemen via 0800 9188 of per e-mail via promotiesnl@huawei.com .
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Die Sonos actie wordt door Huawei georganiseerd. Je hebt toch de aankoopbon van Tele2? Neem even contact op met Huawei. Dit staat bij de actie informatie: Voor vragen/opmerkingen kunt u t/m 15 juni 2019 telefonisch contact opnemen via 0800 9188 of per e-mail via promotiesnl@huawei.com .
Reputatie 3
Badge
Hi Symen, het klopt dat Tele2 de Sonos niet mee stuurt
Je kunt je imei nummer vinden op de batterij, op de verpakking bij de streepjes code en door #06# in te toetsen op je toestel en dan
op de beltoets drukken.

Meer informatie vind je hier.

Groet,
Bernadet
Reputatie 3
Badge
Omdat je niet meer gereageerd hebt, vermoed ik dat het inmiddels goed gekomen is.
Ik sluit dit topic.

Nog een fijne dag