beantwoord

Sonos actie

• 28 juli 2019
  • 5 reacties
  • 145 x bekeken

Hallo,

Ik heb 30 juni een Huawei p30 pro bij jullie besteld mede door de actie met de Sonos one.
Nu heb ik al 3 keer gemaild met Huawei over dat er een winkel op het aankoopbewijs mist:
  • Er is geen winkel zichtbaar op het aankoopbewijs.
Graag wil ik nu van jullie een brief zien met daarop de winkel aangegeven.
Zodat ik kan zien welke brief ik dan daadwerkelijk op moet sturen.
Want aangezien ik de telefoon online heb besteld lijkt me dat er geen fysieke winkel op kan staan.

Mvg,

Rob
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 30 juli 2019, 14:08

Hoi Rob,

Heb je je wel via de juiste link aangemeld want er blijken verschillende links te zijn. De pakbon/garantiebewijs die je bij levering hebt ontvangen zou voldoende moeten zijn.
Omdat je je niet meer voor de actie kunt aanmelden en het in jouw geval om een "lopende registratie" gaat, kan ik je helaas ook geen verdere informatie verstrekken en moet ik je naar Huawei verwijzen voor meer informatie.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Geef die feeback/vraag dan even aan Huawei. Zij moeten goedkeuring geven voor deelname aan hun actie.
Daar word ik niet geholpen. En aangezien Tele2 met de aanbieding adverteert zou ik hier ook de benodigde informatie moeten kunnen krijgen.
Reputatie 4
Badge
Hoi Rob,

Heb je je wel via de juiste link aangemeld want er blijken verschillende links te zijn. De pakbon/garantiebewijs die je bij levering hebt ontvangen zou voldoende moeten zijn.
Omdat je je niet meer voor de actie kunt aanmelden en het in jouw geval om een "lopende registratie" gaat, kan ik je helaas ook geen verdere informatie verstrekken en moet ik je naar Huawei verwijzen voor meer informatie.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Is het nog gelukt Rob en ben je er uit gekomen met Huawei?
Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra