beantwoord

Sommatie incassobureau.

• 8 maart 2018
  • 3 reacties
  • 159 x bekeken

Zojuist een sommatie ontvangen van BOS incasso. Over een factuur van €11,03. ( Wat een astronomisch bedrag ).

Wanneer ik inlog bij mijn Tele2 staat er letterlijk: "Het te betalen bedrag van €11,03 wordt omstreeks 25 januari 2018 automatisch van rekeningnummer XXXXX afgeschreven."

Blijkbaar is hier dus iets fout gegaan, en krijg ik meteen een incasso bureau op mijn dak alsof ik een grote wanbetaler ben. Ik heb namelijk nooit een betalingsherinnering gekregen en er stond gewoon een automatisch incasso ingesteld.

Graag zou ik een passende oplossing zien.
icon

Beste antwoord door JeroenK van Tele2 9 maart 2018, 09:08

Goedemorgen!

Zodra wij een factuur uit handen hebben gegeven aan BOS Incasso zal alle communicatie (bezwaar en dergelijken) en betalingen via het incassobureau moeten lopen.
Eventuele incasso kosten zullen wij niet vergoeden.

Heb je je bankafschrift gecheckt op een automatische incasso van Tele2?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge
Stond er op dat moment voldoende saldo op de rekening om de incasso uit te kunnen voeren? Dat zou een reden kunnen zijn waarom de incasso niet is gelukt.
Reputatie 5
Badge
Goedemorgen!

Zodra wij een factuur uit handen hebben gegeven aan BOS Incasso zal alle communicatie (bezwaar en dergelijken) en betalingen via het incassobureau moeten lopen.
Eventuele incasso kosten zullen wij niet vergoeden.

Heb je je bankafschrift gecheckt op een automatische incasso van Tele2?
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Jeroen