sms nummerbehoud nog niet ontvangen

• 1 juli 2020
  • 7 reacties
  • 260 x bekeken

Ik heb maandag een Sim  only aangevraagt bij tele 2 met nummerbehoud maar ik heb de sms nog niet ontvangen kan iemand mijn daar bij helpen?

7 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Bedoel je de controle sms met code die naar je te porteren nummer wordt gestuurd of de datum van porteren?

Bedoel je de controle sms met code die naar je te porteren nummer wordt gestuurd of de datum van porteren?

ik heb het beide niet ontvangen. Gaat het dan niet door of moet ik nog even wachten

Reputatie 7
Badge +1

In dat geval kan alleen de klantenservice voor je nagaan wat de status is. Bel ze even of wacht tot een Tele2 moderator hier op het forum je topic behandelt.

In dat geval kan alleen de klantenservice voor je nagaan wat de status is. Bel ze even of wacht tot een Tele2 moderator hier op het forum je topic behandelt.

Wat moet ik doen op de datum van nummerbehoud. Dat hebben ze me er niet bij verteld

Reputatie 7
Badge +4

Check deze pagina over wat je met nummerbehoud kan verwachten.

Reputatie 7
Badge +1

Wat moet ik doen op de datum van nummerbehoud. Dat hebben ze me er niet bij verteld

In het kort, wachten tot je geen verbinding meer hebt op je oude simkaart en dan de nieuwe Tele2 simkaart in de telefoon doen. Dat gebeurt natuurlijk alleen als je aanvraag voor nummerbehoud goed is aangekomen. Dat kan een moderator nakijken en bevestigen.

Reputatie 4
Badge

Hi @Pepinerino, welkom op onze Community! Leuk dat je voor onze Tele2 family hebt gekozen. Wij staan voor je klaar om je te helpen! Om uit te zoeken wat de status van het nummerbehoud is, ontvang ik graag een privébericht van je. Dan duik ik gelijk in het systeem voor je! Je kan mij met deze link een privébericht sturen. Ter verificatie heb ik deze gegevens nodig:

• Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer
  • Het 06-nummer

Ik hoor het van je als je me nodig hebt. Ik ben er voor je! :raising_hand_tone4:

Groetjes, 

Rox

Reageer