beantwoord

SMS nummerbehoud

Ik heb gisteren een telefoon besteld met nummerbehoud. Maar ik heb nog geen sms'je gehad om mijn nummer te controleren. Wanneer krijg ik dit?

icon Beste antwoord door JeroenK van Tele2 17 januari 2018, 14:41

Vervelend dat het nog steeds niet lekker loopt. Ik heb zojuist handmatig wat aanpassingen gedaan in de order.
In de loopt van vandaag ontvang je een nieuwe SMS. Ik hoor graag van je of dit wel werkt.

Bekijk origineel bericht

7 Reacties

Reputatie 4
Badge
Hi will3105,

Welkom bij Tele2! Uit onze gegevens blijkt dat je order nog in behandeling is. Dat wil zeggen dat er nog geen SMS voor nummerbehoud is verstuurd.
De verwachting is dat deze SMS in de loop van vandaag verstuurd wordt. Ik wil je vragen ons te berichten als je aan het eind van de middag nog geen bericht hebt ontvangen.

Jeroen
Helaas nog geen bericht gehad
Reputatie 4
Badge
Ik zie dat wij een SMS ter validatie hebben gestuurd naar het 06-nummer welke overgenomen dient te worden.

Als je deze niet hebt ontvangen dan kun je contact opnemen met Porting Xs via 070-2199968. Hun klantenservice is geopend Maandag - vrijdag tussen 08:30 - 17:30 uur.
ondertussen heb ik contact opgenomen met het bovenstaande nummer. Ik moest een SMS sturen naar een bepaalde nummer en kreeg vervolgens een bericht terug met het nummer dat ik terug moest sturen. Dit heb ik gedaan maar in mijn tele2 staat nog steeds dat het nummerbehoud niet is voortgezet. Is dit SMS'je goed ontvangen? of moet ik nog iets anders doen?
Reputatie 4
Badge
Vervelend dat het nog steeds niet lekker loopt. Ik heb zojuist handmatig wat aanpassingen gedaan in de order.
In de loopt van vandaag ontvang je een nieuwe SMS. Ik hoor graag van je of dit wel werkt.
Het is gelukt, mijn bestelling is klaar, bedankt
Reputatie 4
Badge
Super! Mochten er toch nog vragen zijn dan hoor ik het graag.

Reageer