beantwoord

sms kosten

• 18 november 2015
  • 11 reacties
  • 325 x bekeken

• Is lekker bezig
  • 9 reacties
ik heb een bel&sms abonnement. Toch krijg ik elke keer kosten van sms op mijn facturen. Ook naar afgeschermd nummer. Bij mijn weten klopt dit niet.
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 26 november 2015, 21:43

Hoi Wieger,

Ik neem het even over van Kiko aangezien ze op het moment afwezig is.

Wanneer ik naar je gegevens kijk zie ik geen gekke dingen. We factureren enkel wat op het netwerk geregistreerd wordt. Houd er wel rekening mee dat minuten kunnen worden afgerond. Kijk voor meer informatie hierover op onze website naar de voor jou geldende tarieven. Het lijkt er meer op alsof je bundel niet meer aansluit bij je bel-/sms-gedrag. Hoezo denk jij dat het niet klopt dan?

Groetjes Maurice
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Wos,
Ik ga je helpen!
Kun je mij wat meer vertellen over je abonnement. Hoeveel belminuten en smsjes heb je per maand?
En wat zie je precies bij je factuurspecificatie? Zijn het betaalde sms diensten?
Ik ben benieuwd!
Groetjes Kiko
Hallo Kiko, Ik heb 150 min/sms per maand. Op mijn factuurspecificatie staan kosten bij 06 nummers, nummer onbekend en ook wel betaalde sms diensten maar dat weet ik dan ook. Die zijn van puzzeltje. Kun jij mijn specificatie niet bekijken?
Overigens is het bij meerdere facturen.

groeten Wieger
Reputatie 7
Badge +4
Als je geen kosten meer wilt maken voor content diensten van je puzzeltje, ga dan naar www.payinfo.nl . Daar kun je jouw nummer blokkeren voor content diensten.
dat is juist niet het probleem. van die kosten ben ik mij bewust. het gaat om overige sms kosten die in mijn bundel horen te zitten....
Badge +4
Hoi Wieger,

Ik neem het even over van Kiko aangezien ze op het moment afwezig is.

Wanneer ik naar je gegevens kijk zie ik geen gekke dingen. We factureren enkel wat op het netwerk geregistreerd wordt. Houd er wel rekening mee dat minuten kunnen worden afgerond. Kijk voor meer informatie hierover op onze website naar de voor jou geldende tarieven. Het lijkt er meer op alsof je bundel niet meer aansluit bij je bel-/sms-gedrag. Hoezo denk jij dat het niet klopt dan?

Groetjes Maurice
Ik heb ook problemen met sms kosten
iemand heeft mij een sms gestuurd en blijven sturen elke dag om 6:00AM
Het kost mij totaal Euro 114
in Sep. 2016 Euro36, Oct. Euro 48, Nov. Euro36

SMS kosten zijn ONTERERECHT VERREKEND, IK HEB NIET OM GEVRAAGD.

SMS IS VIA AUTOMATISCH ELKE DAG OM 6:00AM NAAR mIJ TOE GESTUURD.
IK HEB MAAR EEN KEER GELEZEN EN MET OK TERUGGESTUURD, MAAR DE ZENDER HEEFT MIJ MISLEID EN ZONDER TE ZEGGEN DAT PER SMS 3,00 EURO KOST.

BOVENDIEN IK DACHT, DIT IS EENMALIG.

IK VRAAG U DE SMS kosten van maand SEP./OCT/NOV 2016 AAN mij TERUG TE BETALEN.
DE TOTAAL BEDRAG IS Euro 36 + 48 + 30 = Euro 114
SMS Zender is 5566
Reputatie 7
Badge +4
Als eerste kun je naar www.payinfo.nl . Daar kun je zien op welke diensten je een abonnement hebt EN kun je het daar blokkeren. Daarna bellen met Tele2. Die vragen dan het aanmeldbewijs op bij die dienst (een sms waar vanaf jouw mobiele nummer OK is gestuurd). Als ze dat niet kunnen overleggen zal die dienst e.e.a. moeten terugbetalen. Helaas blijkt in eerdere gevallen die op het forum langskwamen dat eigenlijk altijd die aanmelding er wel is. Je hebt misschien een keer meegedaan om een gratis ns kaartje of albert heijn of ikea etc.. te krijgen als je op een link klikte...
Ja, klopt, ik heb een keertje meegedaan.
DAn blijven ze dagelijks sturen , stelletje VUILE DIEVEN SMS 5566
Reputatie 7
Badge +4
Ja, en daar zit het probleem. Vanaf jouw nummer is dus akkoord gegeven op dit sms abonnement. Dus nu zsm naar payinfo.nl en alles blokkeren.