beantwoord

sms komt niet aan

• Aan het warmlopen
  • 4 reacties
Ik ontvang geen sms berichten van geen enkele provider, en nu heb ik ze nodig om in te kunnen loggen op mijn digi. help?

icon Beste antwoord door Trinh van Tele2 22 augustus 2016, 16:20

Dag Kf123,

Kan je wel bellen en zelf smsjes versturen? Ik ben benieuwd of je van verschillende providers de berichten niet ontvangt. Heb je dat kunnen navragen? Zou je hier je instellingen na kunnen lopen met behulp van onze toestelhulp? Heb je het juiste nummer voor de berichtencentrale ingesteld? Dat is +31 640 19 19 19.

Ik hoor graag wat je bevindingen zijn.
Groet, Trinh

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Kf123,

Kan je wel bellen en zelf smsjes versturen? Ik ben benieuwd of je van verschillende providers de berichten niet ontvangt. Heb je dat kunnen navragen? Zou je hier je instellingen na kunnen lopen met behulp van onze toestelhulp? Heb je het juiste nummer voor de berichtencentrale ingesteld? Dat is +31 640 19 19 19.

Ik hoor graag wat je bevindingen zijn.
Groet, Trinh
Hi!
Ik kan zelf wel sms versturen en anderen ontvangen deze ook. Ik kan ook bellen. Het juiste berichtencentrale nummer staat er ook in. Ik zou alleen niet weten welke stappen ik moet volgen via die toestelhulp. Ik heb op het juiste model gedrukt, maar welke van de 10 plaatjes moet ik nemen?
Reputatie 5
Badge +3
Welk toestel gebruik je? En kan je achterhalen van welke providers de berichten niet aankomen?
Trinh van Tele2 schreef:

Welk toestel gebruik je? En kan je achterhalen van welke providers de berichten niet aankomen?

Een samsung galaxy s6. Ik heb het via T-mobile ook geprobeerd, ook deze komen niet aan en van Tele2 zelf ook niet.

Gisteren heb ik de klantenservice gebeld en alle stappen doorgelopen, de vrouw waarmee ik sprak zei dat het probleem bij digid zou liggen. Maar het probleem is dat ik geen smsjes van meerdere afzenders niet ontvang.
Reputatie 5
Badge +3
Welke stappen heb je nog meer doorgelopen met onze klantenservice? Werkte het eerst dus wel? Heb je gecontroleerd of je inbox niet te vol is? Dan komen anderen berichten ook niet meer aan. Heb je een mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen?
Trinh van Tele2 schreef:

Welke stappen heb je nog meer doorgelopen met onze klantenservice? Werkte het eerst dus wel? Heb je gecontroleerd of je inbox niet te vol is? Dan komen anderen berichten ook niet meer aan. Heb je een mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen?

Het nummer van de smscentrale gecontroleerd. Mijn inbox heb ik helemaal geleegd, maar ze komen nog steeds niet aan. Ik heb de simkaart in een andere toestel gedaan, ook dit werkte niet...
Reputatie 5
Badge +3
Hm, heel vreemd. Heb je wel altijd bereik? Wanneer je geen bereik hebt komen ze namelijk ook niet aan. Heb je altijd al deze telefoon gehad? Je geeft aan dat je de simkaart in een ander toestel hebt gedaan. Heb je dit voor een paar uur uit kunnen proberen? Ik probeer hier met je mee te denken en alle mogelijkheden met je te testen!
Trinh van Tele2 schreef:

Hm, heel vreemd. Heb je wel altijd bereik? Wanneer je geen bereik hebt komen ze namelijk ook niet aan. Heb je altijd al deze telefoon gehad? Je geeft aan dat je de simkaart in een ander toestel hebt gedaan. Heb je dit voor een paar uur uit kunnen proberen? Ik probeer hier met je mee te denken en alle mogelijkheden met je te testen!

Ja ik heb wel gewoon bereik, want ik kan wel sms'jes sturen en ze komen ook wel aan bij de anderen alleen ontvang ik ze niet. Ja ook geprobeerd!
Reputatie 5
Badge +3
Zou je ook een andere simkaart in je telefoon willen testen? Zou je ook de timtoolkit op automatisch kunnen zetten? Wanneer dit niet helpt zou ik graag een verder onderzoek willen laten starten.