beantwoord

SMS'en in het buitenland

• 22 maart 2015
  • 19 reacties
  • 457 x bekeken

• Snapt hoe het werkt
  • 14 reacties
Beste,

Ik studeer in Engeland en ik heb geregeld problemen met sms-en. En sinds een week kan ik helemaal geen sms-jes meer versturen naar zowel Nederlandse als Engelse nummers.

Ik op de tele2 website gekeken voor oplossingen, maar geen enkele werkt helaas.

Het zou erg fijn zijn als iemand dit voor mij kan oplossen.

Mvg
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 14 april 2015, 16:00

Beste JesseH,
Bedankt voor je reactie. Allereerst natuurlijk fijn om te horen dat het allemaal lukt met sms'en! Dat is natuurlijk het belangrijkste :)
Het klopt dat een collega van me belt met een afgeschermd nummer. Als je deze niet wenst op te nemen is dat natuurlijk jouw recht. En dat respecteren wij.
Gelukkig is het voor nu opgelost! Daarom zullen we je dan ook niet meer bellen.
Mocht je zelf nog problemen ervaren in de toekomst, kan je het me altijd hier laten weten, en dan kijk ik er weer naar met je.
Vriendelijke groet,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

19 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Beste JesseH,
Bedankt voor het aanmaken van een topic op het Tele2 Forum.
Het is apart dat je niet kan sms'en in het buitenland. Kan je wel bellen/gebeld worden? En heb je wel netwerk?
En heb je roaming aanstaan op je telefoon?
En heb je alle instellingen goed staan zoals je ze hier kan vinden:
Toestelhulp - Tele2
Het zijn een hoop vragen, maar met meer informatie hoop ik je beter te kunnen helpen.
Vriendelijke groet,
Ben
Hallo Ben,

Bedankt voor je snelle bericht!

- Ik kan wel bellen en ook gebeld worden, en ik heb inderdaad netwerk op het moment dat ik een sms wil verzenden.
- Instellingen mobiel netwerk-> Dataroaming staat op "nationaal roamen"
- Ik heb nog even gekeken naar het linkje, en mijn instellingen klopt gewoon met wat het moet zijn.
- Ik heb trouwens een Sony Xperia Z1

Mvg
Reputatie 6