beantwoord

Sms bundel op

  • 19 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 143 x bekeken

Ik kreeg donderdag een sms waarin stond dat mijn bundel op is, maar als ik inlog op mijn tele2 account, zie ik dat ik pas 20% verbruikt heb.
Hoe kan dit? Mijn snelheid van mijn internet gaat nu omlaag hierdoor en dat is niet heel handig.
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door jlthkoch 17 september 2015, 15:15

Ze is er inmiddels zélf al achter, want donderdag was 13e. Dus de oude bundel was bijna op, vandaar de sms.

Inmiddels had ze vanaf de 16e weer een nieuwe bundel en het bericht is van de 19e. De lagere snelheid heeft een andere oorzaak.

Wel jammer dat het weer teveel gevraagd is om even terugkoppeling te geven 🙂
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Anouk,
Dat is gek! Zou je eens een screenshot van je MijnTele2 willen sturen en van de SMS.
Van wanneer tot wanneer loopt jouw abonnement?
En heb je dit vaker ontvangen?
Ik hoor het graag van je. Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Anouk,
Ik heb geen screenshots meer van je ontvangen.
Zou je deze nog willen sturen of is het inmiddels opgelost?
Ik wil je graag verder helpen. 🙂
Groetjes Kiko
Reputatie 7
Ze is er inmiddels zélf al achter, want donderdag was 13e. Dus de oude bundel was bijna op, vandaar de sms.

Inmiddels had ze vanaf de 16e weer een nieuwe bundel en het bericht is van de 19e. De lagere snelheid heeft een andere oorzaak.

Wel jammer dat het weer teveel gevraagd is om even terugkoppeling te geven 🙂