beantwoord

SMS

• 16 juli 2019
  • 4 reacties
  • 243 x bekeken

Hallo,

Wanneer mijn internet voor die maand op is, kan ik geen sms meer versturen of ontvangen. wel kan ik bellen. hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 17 juli 2019, 10:52

Hallo Birgit, welkom op ons forum.

Je geeft aan niet meer te kunnen SMSen wanneer je data op is, dat is vreemd want het versturen van SMS berichten en bellen gaat vanuit je belbundel en niet vanuit je databundel. Er moet dus wat anders aan de hand zijn.

Heb je nog wel voldoende minuten in je bel/SMS bundel?

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Geen idee, maar je kunt wel nadat je de sms hebt ontvangen dat je op 80% zit ook via de Tele2 app een extra GB bundel aanvragen.
Reputatie 7
Badge +1
Stuur je zo’n sms vanuit NL naar een NL nummer? En krijg je een foutmelding wanneer je een sms verstuurt of lijkt bij jou alles goed te gaan en ontvangt de ander het bericht niet? Hoe weet je dat je niet kunt smsen? En lukte dit recent nog wel?
Reputatie 4
Badge
Hallo Birgit, welkom op ons forum.

Je geeft aan niet meer te kunnen SMSen wanneer je data op is, dat is vreemd want het versturen van SMS berichten en bellen gaat vanuit je belbundel en niet vanuit je databundel. Er moet dus wat anders aan de hand zijn.
Heb je nog wel voldoende minuten in je bel/SMS bundel?

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra