beantwoord

Slinkse werkwijze Tele2

  • 26 October 2017
  • 38 reacties
  • 2370 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

38 reacties

Waarom zou Belsimpel niet willen verlengen? Ik betaal toestel direct aan hen. Zij krijgen hun deel voor het afsluiten van de overeenkomst.

Bijna twee jaar lopend abonnement. Hetzelfde woonadres. Nooit mislukte incasso gehad. Partner idem. Geen reden tot weigering.
Reputatie 7
Badge +2
Het moet toch mogelijk zijn voor de klant om bij de provider informatie te vragen waarom de verlenging geweigerd is? En dat ze geen aanvraag hebben ontvangen, tja vind ik raar, Belsimpel zou toch niet zelf een aanvraag stoppen en claimen dat Tele2 het geweigerd heeft :/

Maar dat in Mijn Tele2 staat dat je verlengen betekent niet dat het geaccepteerd gaat worden hé, dat kan je pas zien als je direct met Tele2 de verlenging aanvraag.

Een klein ding die ik aan het denken ben, als je een keer voor de 24ste een verlenging hebt gevraagd, en deze is geweigerd omdat je nog niet kon verlengen en daarna direct op de 25ste een nieuwe poging heb gedaan (en andere pogingen in de dagen erna) dat kan toch een reden zijn om de aanvraag te weigeren? Volgens mij als je meerdere aanvragen doet in een korte tijd, kan dat problemen opleveren.
Nog een poging wagen.

Wederom geweigerd. Klantenservice Tele2 beweert geen aanvraag te hebben ontvangen.

Ik kan in MijnTele2 wel verlengen uiteraard.
2gb? Beetje zuinig hoor...

Upgraden is altijd mogelijk. Downgraden niet. Duurder abonnement maakt toestel ook niet goedkoper in dit geval.
Reputatie 7
Badge +4
2gb? Beetje zuinig hoor...
Nog een poging wagen.
Belsimpel per email en telefoon:

Hoe nu verder?
Wegens privacyredenen kunnen wij niet inzien waarom je geweigerd bent bij de provider. Voor meer informatie kun je het beste contact opnemen met de klantenservice van Tele2.

Klantenservice Tele2 telefonisch:

Wij hebben geen aanvraag ontvangen van Belsimpel. U kunt wel rechtstreeks bij ons verlengen.
Reputatie 4
Badge
Hoi SiMoGh,

Het lijkt er inderdaad op dat er iets anders aan de hand is. De moeilijkheid is dat ik vanuit deze kant niet kan zien waar het aan ligt. Er is ook geen order via ons rechtstreeks geplaatst, dus ik weet ook niet zeker of deze wel geaccepteerd zou worden. Ik adviseer je, als je de aanmelding toch graag via Belsimpel wil laten doen, contact met hen op te nemen en te vragen of zij rechtstreeks met ons contact opnemen hiervoor. Wij weten namelijk niet welke melding zij in hun systemen te zien krijgen bij de weigering.

Mark
Dat klopt niet, twee keer aangevraagd na 24 oktober. Diverse malen contact gehad met Belsimpel en Tele2.
Reputatie 4
Badge
Hoi SiMoGh,

Bedankt voor je bericht. Ik kan zien dat je pas sinds enkele dagen de mogelijkheid hebt tot verlengen van je abonnement (vanaf 24-10-2017). Kan het zijn dat je voor deze datum contact hebt gehad met Belsimpel? Want dan is het zo dat er nog geen verlenging plaats kan vinden. Ik kan zien dat je na deze datum contact met ons hebt gehad, toen was er inderdaad wel een mogelijkheid tot verlengen van je abonnement.

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi SiMoGh,

Het kan in sommige gevallen gebeuren dat een partner van Tele2 een abonnement niet kan verlengen. Zij hebben echter altijd de mogelijkheid om bij onduidelijkheden hiervoor rechtstreeks met ons contact op te nemen. Vaak kunnen we dan of aangeven wat de reden voor de afwijzing is , of het probleem verhelpen zodat je alsnog kunt verlengen via onze partner. Ik kan voor je kijken of ik kan zien waarom de verlenging niet is gelukt. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Dat vermoeden heb ik ook. Verlengen bij Tele2 kon wel terwijl Belsimpel.nl steeds een weigering kreeg van Tele2. Waarom kon niemand mij vertellen. 😡
Als dat zo is dan is dat idd niet kosher, maar dat probleem is makkelijk te tackelen.
Gewoon overstappen naar een andere provider met bv nummerbehoud.