vraag

Slinkse werkwijze Tele2

Toon eerste bericht

34 Reacties

Mark van Tele2 schreef:

Hoi SiMoGh,

Ik zie nog geen aanmelding staan, heb je nog contact gehad met Belsimpel?

Mark

Meerdere malen. Er is contact geweest tussen Tele2 en Belsimpel. Ik ben daarna gebeld door Belsimpel dat het nu wel zou moeten lukken. Belsimpel heeft bestelling voor zoveelste keer geplaatst. Wederom weigering. Kansloze missie dus

Ik wacht nog tot ik kan overstappen met nummerbehoud. Nooit meer Tele2 hier.
Reputatie 2
Badge
Hoi SiMoGh,

Excuses voor het ongemak. Ik begrijp eerlijk gezegd niet goed waar het mis gaat. Ik kom ook geen communicatie tegen tussen Belsimpel en Tele2, dus ik kan je daar niet mee helpen helaas...

Mark
Reputatie 2
Badge
eric schreef:

2gb? Beetje zuinig hoor...

Wel slim om met 2GB te starten vind ik . Er is immers altijd de mogelijkheid om tussentijds aan te passen met verhoging van GB 's ? Omlaag kan niet .........
Maar we dwalen af Eric,
Topic gaat over slinkse wijze van abonnement weigering bij Belsimpel. Kwalijke zaak als dit klopt
Reputatie 2
Badge
Hoi Esther,

Het bericht van Eric waar je op reageert is al een aantal weken geleden geplaast, inmiddels waren we al weer ontopic 😉.

Wat betreft de 'slinkse werkwijze', dit klopt niet, in dit geval is er een bestelling geplaatst bij Belsimpel die niet in onze systemen komt te staan. Belsimpel heeft daarop de mogelijkheid om rechtstreeks met onze collega's contact op te nemen om te bekijken waarom dit gebeurd. Ik kan echter geen enkele vorm van communicatie terugvinden in onze systemen 🙂.

Mark
Reputatie 4
Badge +4
Mark van Tele2 schreef:

Hoi Esther,

Het bericht van Eric waar je op reageert is al een aantal weken geleden geplaast, inmiddels waren we al weer ontopic ;)

Dank je voor deze moderatie opmerking Mark. Ik merk de laatste tijd dat Esther elke keer mij persoonlijk aanspreekt op mijn bijdragen. Daarom heb ik inmiddels besloten niet meer op haar aantijgingen naar mij te reageren. Dat jullie hier scherp op blijven is prima. Zo houden we het gezellig op het forum.
Reputatie 2
Badge
Mark van Tele2 schreef:

Hoi Esther,

Het bericht van Eric waar je op reageert is al een aantal weken geleden geplaast, inmiddels waren we al weer ontopic 😉.

Wat betreft de 'slinkse werkwijze', dit klopt niet, in dit geval is er een bestelling geplaatst bij Belsimpel die niet in onze systemen komt te staan. Belsimpel heeft daarop de mogelijkheid om rechtstreeks met onze collega's contact op te nemen om te bekijken waarom dit gebeurd. Ik kan echter geen enkele vorm van communicatie terugvinden in onze systemen 🙂.

Mark

Gelukkig Mark dat dit niet klopt, bestellen bij Bel Simpel en andere retailers is voor vele klanten de enige mogelijkheid om sneller dan bij Tele2 zelf het door hen gewenste toestel in hun bezit te krijgen en meestal nog goedkoper
Reputatie 2
Badge
eric schreef:

Mark van Tele2 schreef:

Hoi Esther,

Het bericht van Eric waar je op reageert is al een aantal weken geleden geplaast, inmiddels waren we al weer ontopic ;)

Dank je voor deze moderatie opmerking Mark. Ik merk de laatste tijd dat Esther elke keer mij persoonlijk aanspreekt op mijn bijdragen. Daarom heb ik inmiddels besloten niet meer op haar aantijgingen naar mij te reageren. Dat jullie hier scherp op blijven is prima. Zo houden we het gezellig op het forum.

Beste Eric

Van persoonlijke aantijgingen naar jou is geen sprake . Volgens mij is het juist de bedoeling van een forum om met elkaar te discussieren en van gedachte te wisselen.
Dat het wanneer iemand een andere mening heeft dan jij , minder gezellig wordt op het forum voor jou is dan jammer.

De meeste klanten komen hier niet voor de gezelligheid maar verwachten eerlijke duidelijke antwoorden op hun vragen.
Klopt dat er niks in het systeem staat. Staat ook in de berichten. Wil niet zeggen dat er niet geweigerd wordt. Kun je wel zien dat ik onlangs rechtstreeks verlengd heb, Mark?

Je bent naïef of je kunt niet openlijk twijfelen aan de oprechtheid van Tele2. De rest spreekt voor zich.

Het kost Tele2 teveel om een verlenging van een lager abonnement via een partner af te sluiten. Zeg dat gewoon.
Reputatie 2
Badge
SiMoGh schreef:

Klopt dat er niks in het systeem staat. Staat ook in de berichten. Wil niet zeggen dat er niet geweigerd wordt. Kun je wel zien dat ik onlangs rechtstreeks verlengd heb, Mark?

Je bent naïef of je kunt niet openlijk twijfelen aan de oprechtheid van Tele2. De rest spreekt voor zich.

Het kost Tele2 teveel om een verlenging van een lager abonnement via een partner af te sluiten. Zeg dat gewoon.

Ik heb gelezen dat je wilt overstappen, maar had je geprobeerd om via een andere retailer te verlengen? Hier heb je te maken met systemen van 2 bedrijven, en het kan zowel hier als daar fout gaan.

Ik zeg dat, omdat ik deze week twee mensen heb geholpen met verlengen via Belsimpel en Mobiel.nl zonder problemen, ook voor een lagere kosten p/m dan nu.
Want als voor een provider een retailer te duur wordt, kunnen ze gewoon ermee stoppen, en andersom ook, zo is Coolblue gestopt met verkopen van abonnementen, die winkels krijgen ook erg weinig, hun verdien model zit aan verkopen van accesoires en los toestellen, en de providers verdienen met de service. Mobieltjes financieren en abonnementen verkopen is bijzaak om tot die doel te komen.

Reageer