beantwoord

Slechte verbinding sinds 3 a 4 weken in Heerlen en omgeving

Heb vanaf Januari 2016 een mobiel abonnement bij Tele2 en was daar erg tevreden over. De laatste weken is de verbinding echter heel slecht, vaak helemaal geen bereik. Waar kan dat aan liggen? Heb de simkaart ook in ander toestel geprobeerd blijft slecht.
In de Tele2 winkel kon men mij niet verder helpen er zijn opvallend veel klanten met dezelfde klachten vertelde een medewerker .

icon Beste antwoord door karin 12 februari 2017, 11:20

Oplossing zelf al gevonden voor probleem. Klein abo bij KPN aangevraagd zonder internetbundel. Ik kan immers mb's delen en krijg vanwege Alles in 1 compleet dubbele internetbundels die ik dan voor dit abo ga gebruiken . Zojuist de Tele2 sim aan zoon gegeven. Misschien heeft hij et wel bereik mee. Ik wilde Tele2 na vorige mislukking nog een kans geven met hun eigen 4G netwerk. Nu dat ook niet werkt in Heerlen en er geen oplossing schijnt te zijn, alleen maar reakties die nergens op slaan , wacht ik niet langer en kies voor de deskundigheid en de betrouwbaarheid van de provider waar ik ook mijn andere abonnementen heb ondergebracht tot volle tevredenheid.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 Reacties

Ach...
Goeie reactie Marijket....:)
Maar bij mij kan het dus niet aan mijn toestel liggen. ik heb een door Tele2 geleverd toestel de Samsung J5
Ik heb daar een test gedaan met simkaart van andere provider en daarmee is bereik super.
Soms is er wel bereik dus de simkaart werkt soms.
Ik ben blijkbaar niet de enige met dit probleem en hoop op een oplossing.
Ik hoop dat het opgelost kan worden binnen Tele2 want abonnement loopt nog tot Januari 2018.
Reputatie 1
ik lees en hoor er steeds meer klachten over...maar las het goed is gaan we allemaal over op volte en dan hebben we geen 2 en 3g meer nodig....
Ik kon al bellen via Volte en heb 4G abonnement maar de laatste weken werkt het niet. Ik maak geen gebruik meer van 3G
Reputatie 7
Badge +4
Als er geen 4G dekking is dan maakt het toestel automatisch gebruik van 2g/3g van T-mobile. Tele2 zelf breid nog steeds uit met 4g sites. Dat valt ook te zien op bijvoorbeeld 4gmasten.nl. Deze maand zal ook onderzoeks bedrijf P3 alle Nederlandse netwerken weer testen en vergelijken met alle Europeesche netwerken. Half maart zullen die cijfers wel weer bekend worden gemaakt.
Dat doet het toestel dus niet Eric er komt helemaal geen verbinding tot stand geen 4G en geen overschakeling naar T Mobile Lees nu eens wat ik vraag, heb je er een oplossinhg voor dan graag.Heb je die niet dan bespaar me je reakties en bespaar me je verhaaltjes over uitbreidingen van Tele2 masten en cijfers van onderzoeksresultaten. Daar heb ik nu helemaal niks aan. Wat ik bemerk is dat het netwerk het totaal af laat weten in Heerlen en dat ik hierin niet alleen sta er zijn opvallend veel klachten over zeiden ze In de Tele2 winkel
Ze hebben daar gekeken naar mijn instellingen en alles staat goed. Met KPN Simkaart werkt mijn toestel prima en heb ik wel goede verbindingen. Dus?????
Reputatie 7
Badge +4
Geen Tele2 4g en geen t-mobile 3g? Dat wordt verhuizen 🙂
Hier in Utrecht merk ik geen verschil. Maar als het zo opvallend is in Heerlen dat 2 operators zijn uitgevallen dan mag je aannemen dat de Tele2 winkel het wel zal doorgeven. Misschien is er een mast in onderhoud of een glasvezel kapot.. wie zal het zeggen.
Verhuizen naar een andere provider dan denk ik. Ik weet niet of T Mobile is uitgevallen . Ik krijg geen verbinding met Tele2 en daar heb ik een abonnementje waar ik nu niks aan heb. Ik stel hier de vraag en verwacht van hieruit een oplossing of onderzoek. Ik doe geen aanname dat een Tele2 winkel het wel zal doorgeven, maar ik geef het via dit forum nu zelf door en ga ervan uit dat er een oplossing gevonden zal worden. Ik wacht graag op een reactie van een moderator. Ik hoop dat die iets meer kan bieden dan gissingen over onderhoud aan masten of kapotte glasvezels....
Ik hoor het graag
Ik hoor net dat Tele2 2GB gratis weggeeft aan alle Tele2 klanten op Valentijnsdag. Ik hoop van harte dat de problemen met de verbinding hier dan opgelost is anders heb ik voldoende aan 1mb
Oplossing zelf al gevonden voor probleem. Klein abo bij KPN aangevraagd zonder internetbundel. Ik kan immers mb's delen en krijg vanwege Alles in 1 compleet dubbele internetbundels die ik dan voor dit abo ga gebruiken . Zojuist de Tele2 sim aan zoon gegeven. Misschien heeft hij et wel bereik mee. Ik wilde Tele2 na vorige mislukking nog een kans geven met hun eigen 4G netwerk. Nu dat ook niet werkt in Heerlen en er geen oplossing schijnt te zijn, alleen maar reakties die nergens op slaan , wacht ik niet langer en kies voor de deskundigheid en de betrouwbaarheid van de provider waar ik ook mijn andere abonnementen heb ondergebracht tot volle tevredenheid.