beantwoord

Slechte verbinding na onderhoud

  • 4 June 2022
  • 5 reacties
  • 139 x bekeken

Hoi,

Op 13 mei heb ik contact met de klantenservice gehad aangezien ik slecht internet heb, en belgesprekken wegvallen omdat ik de verbinding verlies. Toen gaven ze aan dat er een storing/onderhoud was en dat dit met een kleine week verholpen moest zijn.

Op 28 mei heb ik opnieuw gebeld, toen gaven ze aan dat de storing/onderhoud afgerond zijn. Toen heb ik met de klantenservice alle instellingen opnieuw ingesteld, en hoopte we dat dit het probleem zou oplossen.

Maar op de dag van vandaag nog steeds dezelfde problemen. Ik heb op verschillende tijden over de dag de klantenservice proberen te bellen. Maar vandaag valt elke keer de verbinding van mijn mobiel al uit voordat ik een medewerker aan de telefoon heb. 

Dus vandaar dat ik via de Community probeer, is er iemand die hier een oplossing voor weet? 

In het halfjaar voor de storing/onderhoud heb ik altijd goed internet gehad. Het betreft een Samsung mobiel met een unlimited data abonnement. Ik woon in het buitengebied.

Ik hoor graag van iemand die hier meer over weet! :)

Groeten Mark

icon

Beste antwoord door HelpMarkAanInternet 8 June 2022, 16:45

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Mark,

Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt ingevuld! Ik heb direct eens gekeken, maar volgens de dekkingskaart zou je verbinding gewoon goed moeten zijn. Ik zie in ieder geval ook geen problemen of onderhoud, dus dat is fijn.

Er zijn een aantal dingen die je nog kunt proberen, dus ik zet ze graag voor je op een rijtje:

  • Herstart je toestel en haal je simkaart er even uit
  • Reset je netwerkinstellingen
  • Doe een kruistest

Lees de stappen in dit artikel ook even nauwkeurig door voor meer tips:

 

De kruistest is erg belangrijk, want zo kunnen we uitsluiten of het aan je simkaart of aan je instellingen/telefoon ligt. 

Laat je het me weten of bovenstaande je verder heeft geholpen? Ik hoor het graag van je! 😊

Er zijn een aantal dingen die je nog kunt proberen, dus ik zet ze graag voor je op een rijtje:

  • Herstart je toestel en haal je simkaart er even uit
  • Reset je netwerkinstellingen
  • Doe een kruistest

Lees de stappen in dit artikel ook even nauwkeurig door voor meer tips:

 

De kruistest is erg belangrijk, want zo kunnen we uitsluiten of het aan je simkaart of aan je instellingen/telefoon ligt. 

 

Hoi Marciano,

De verbinding is een stuk beter dan 2 dagen geleden, dus ik denk dat het nu weer goed werkt. Thanks voor je bericht met oplossingen!

Groeten Mark

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Mark,

Graag gedaan! Superfijn om te horen dat het hiermee is opgelost.

Mocht je meer vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar.

Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😎

Niet te vroeg juichen...de verbinding van tele2 zijn zelfs in woongebieden soms erg slecht. Wij hebben hier ook erg last van terwijl tele2 melde dat het in mei verbeterd zal worden. Mijn dochter heeft ook tele2 en als ze hier is heeft ze ook een slecht ontvangt. Een balkje...meestal wel mee te bellen of te internetten maar niet echt geweldig. De verbinding kan ook wegvallen.  Wat dat betreft is tele2 in de loop der jaren niet echt verbeterd. Toen was ik ook overstap naar een andere provider. Als mijn abonnement afloopt stap ik weer over naar budgetmobiel of kpn.

Reputatie 5
Badge +6

Hi @robroe

Het is niet de bedoeling dat jij in alle topics dit bericht neerzet. Ik heb net in een ander topic op je geantwoord. Mocht je verdere vragen hebben voor de Community kun je altijd een nieuw topic aanmaken!