beantwoord

Slechte service Tele2

• 30 oktober 2015
  • 11 reacties
  • 238 x bekeken

Reputatie 1
Hoe vaak moet ik nog contact zoeken met jullie Tele2? Ik heb opgezegd 17 augustus en ik blijf maar rekeningen krijgen. diverse malen over gebeld met jullie klantenservice (na half uur wachttijd iemand gesproken). Jullie geven dan aan dat jullie een fout heben gemaakt dat en dat jullie dit binnen páar dagen herstellen. Er gebeurt echter niets. Wel kreeg ik een nieuwe simkaart toegezonden, voor 4g, vandaag wilden jullie weer geld van mijn rekening afschrijven, wat niet lukt omdat ik jullie heb geblokkeerd. Tele2 verwerk mijn opzegging nu correct! Ik heb ook al gemaild, en daar hoor ik ook niets op. Slechte service van Tele2 , en ik kan er steeds weer achteraan...:@
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 12 november 2015, 16:44

Lieve mensen,

Deze situatie is tot stand gekomen omdat de transfer robot de getroffen personen alsnog heeft overgezet op ons 4G netwerk.
Het is in kaart gebracht welke klanten getroffen zijn en kosten zullen natuurlijk vergoed worden (mocht er nog niet gestorneerd zijn).
Excuses voor het ongemak. De mensen die getroffen zijn zullen een instructie ontvangen op het e-mailadres dat bij ons bekend is.

Groetjes Maurice
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 1
Ook dit bericht wordt genegeerd Tele2, wat een Bar slechte service weer van jullie, wat moet ik nog meer doen om jullie je fouten te doen laten herstellen?:@
Reputatie 1
Hoe vaak moet ik nog contact zoeken met jullie Tele2? Ik heb opgezegd 17 augustus en ik blijf maar rekeningen krijgen. diverse malen over gebeld met jullie klantenservice (na half uur wachttijd iemand gesproken). Jullie geven dan aan dat jullie een fout heben gemaakt dat en dat jullie dit binnen páar dagen herstellen. Er gebeurt echter niets. Wel kreeg ik een nieuwe simkaart toegezonden, voor 4g, vandaag wilden jullie weer geld van mijn rekening afschrijven, wat niet lukt omdat ik jullie heb geblokkeerd. Tele2 verwerk mijn opzegging nu correct! Ik heb ook al gemaild, en daar hoor ik ook niets op. Slechte service van Tele2 , en ik kan er steeds weer achteraan...:@

Nog immer geen enkele reactie van Tele2 ontvangen, mijn e-mails worden gewoon genegeerd. Wat ik wel krijg zijn betalingsherinneringen. Terwijl ik al maanden geen abonnement meer heb. Vandaag wordt er ook gedreigd met incasso etc. Tele2 los dit probleem op!
E-mails worden niet genegeerd, die komen niet eens aan want Tele2 heeft geen e-mail adres.
heb precies hetzelfde probleem als jou wat een k....bedrijf word gek van dat gebel en incasso buros
ga nooit in zee met tele2 zou mooie slogan voor ze zijn
Reputatie 1
E-mails worden niet genegeerd, die komen niet eens aan want Tele2 heeft geen e-mail adres.

Klopt, ik bedoel het invulformulier op site Tele2, waarop zij zouden moeten reageren.
Hier ook hetzelfde probleem.
Alleen dan vanaf 27 juli. Al meeredere malen gebeld, elke keer wordt je maar aan het lijntje gehouden (pun intended).

"De financiele afdeling is er mee bezig". Ja, dat weet ik, dat zeggen ze al die tijd al.

Geen enkele communicatie van hun kant, en geen enkele vergoeding voor een fout die ze zelf toegeven.

Bij de migratie naar het 4G systeem zijn de opgezegde abonnementen gewoon meegegaan en de facturatie is dus ook gewoon doorgegaan.

Het lijkt me toch dat Tele2 eenvoudig kan zien om welke abonnementen dit gaat en dit als prioriteit zou moeten behandelen.
Badge +4
Lieve mensen,

Deze situatie is tot stand gekomen omdat de transfer robot de getroffen personen alsnog heeft overgezet op ons 4G netwerk.
Het is in kaart gebracht welke klanten getroffen zijn en kosten zullen natuurlijk vergoed worden (mocht er nog niet gestorneerd zijn).
Excuses voor het ongemak. De mensen die getroffen zijn zullen een instructie ontvangen op het e-mailadres dat bij ons bekend is.

Groetjes Maurice
Lieve mensen,

Groetjes Maurice

Maurice,
Is daar ook een tijd van bekend?
Ik heb inmiddels meerdere keren gebeld, en elke keer is de administratie ermee bezig.
Op 26 okt werd mij beloofd binnen 10 dagen antwoord te hebben.
Op 9 nov (10 werkdagen later) kreeg ik te horen dat dit 11 nov zou zijn.
Vandaag kreeg ik te horen "ze zijn ermee bezig"

Het is ongelooflijk frustrerend en wijst op een totaal gebrek aan grip op de situatie dat dit bij zoveel mensen speelt.

Je geeft een leuk antwoord, goed geleerd van hoe je klanten aan het lijntje moet houden.

We willen duidelijkheid. Dat geven jullie nog steeds niet.
Reputatie 1
Lieve mensen,

Groetjes Maurice

Maurice,
Is daar ook een tijd van bekend?
Ik heb inmiddels meerdere keren gebeld, en elke keer is de administratie ermee bezig.
Op 26 okt werd mij beloofd binnen 10 dagen antwoord te hebben.
Op 9 nov (10 werkdagen later) kreeg ik te horen dat dit 11 nov zou zijn.
Vandaag kreeg ik te horen "ze zijn ermee bezig"

Precies! Mij wordt ook van alles beloofd, maar er gebeurt niets... Ja betalingsherinneringen, Maurice wil je hier aandacht aan besteden en dit snel oplossen, ook voor mij, heb je reeds pb gezonden.

Het is ongelooflijk frustrerend en wijst op een totaal gebrek aan grip op de situatie dat dit bij zoveel mensen speelt.

Je geeft een leuk antwoord, goed geleerd van hoe je klanten aan het lijntje moet houden.

We willen duidelijkheid. Dat geven jullie nog steeds niet.
Reputatie 7
Badge +5
Het is in kaart gebracht welke klanten getroffen zijn
De mensen die getroffen zijn zullen een instructie ontvangen op het e-mailadres dat bij ons bekend is.

Vreemd, als het de robot niet gelukt is iemand om te zetten zou er al direct persoonlijk contact op worden genomen met de betrokkene.
Ik maak hier uit op dat het geen incidentele gevallen meer zijn dat er al een @mail met instructies klaar ligt ?