beantwoord

Slechte service

• 23 september 2019
  • 5 reacties
  • 261 x bekeken

Heb een iPhone 11 pro max besteld, door een foutje van iemand bij Tele2 is de besteldatum van 13 september naar 16 september verschoven...
ook krijg k een mailtje dat ik nog 4 weken kan wachten op me nieuwe toestel, 4 weken. Dat is toch schandalig??
Hoop dat jullie dit in de toekomst beter gaan organiseren! Ik verleng voorlopig me abbo niet meer bij Tele2! Waardeloze service!!!!
icon

Beste antwoord door eric 23 september 2019, 17:34

Bepaalde uitvoeringen van de Apple 11 zijn dusdanig populair in de wereld dat er echt te weinig in Nederland door Apple worden uitgeleverd. Daar zijn providers afhankelijk van. In elke winkel zijn voor bepaalde types (grootte, kleur en geheugen combinaties) levertijden van 1,2,3 of zelfs 4+ weken.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 4
Badge

Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. 

Fijne dag! Groet Petra

Reputatie 4
Badge
Hallo Stephan,

Ten eerste natuurlijk vervelend dat de besteldatum is verschoven, ik ben helaas niet op de hoogte van de reden maar het gaat in ieder geval om een bestelling binnen de pre-order periode.
Daarnaast snap ik dat je met smart zit te wachten op je nieuwe Apple iPhone. Een aantal varianten hebben helaas een langere levertijd en het kan dus nog een tijdje duren voor je jouw iPhone in huis hebt.

Zodra jij aan de beurt bent, ontvang je van Reviva bericht wanneer ze komen leveren.

Groet Petra
Reputatie 7
Badge +4
Ze zijn heel erg afhankelijk van wat Apple ze gaat leveren. Dat is niet te voorspellen. Providers vragen x en Apple levert Y. Dat kunnen ze als Apple gewoon maken, ze verkopen het toch wel.
Bepaalde uitvoeringen van de Apple 11 zijn dusdanig populair in de wereld dat er echt te weinig in Nederland door Apple worden uitgeleverd. Daar zijn providers afhankelijk van. In elke winkel zijn voor bepaalde types (grootte, kleur en geheugen combinaties) levertijden van 1,2,3 of zelfs 4+ weken.

Dat klopt, maar gaat mij meer op de manier hoe ze communiceren. Want die is gewoon ronduit waardeloos te noemen. Dat het populaire toestellen zijn snap ik, daar kunnen ze niks aan doen.
Reputatie 7
Badge +4