Slechte ontvangst gesprekken en data

• 23 januari 2019
  • 3 reacties
  • 109 x bekeken

Goedemorgen,

Ik heb al enkele weken last van slecht ontvangst van gesprekken.
Op het moment dat ik mensen bel gaat de kiestoon direct over daarna zijn er 3 dingen die regelmatig gebeuren:

1. Degene die ik bel neemt op, ik hoor nog steeds de kiestoon en daarnaast hoor ik diegene spreken, maar diegene hoort mij niet. Dit gebeurt bij 70% van de gesprekken. Op het moment dat ik nog een paar keer bel werkt het wel.
2. Degene die ik bel neemt op, diegene hoort mij en ik hoor dan helemaal niks.
3. Degene die ik bel neemt op het gesprek is van beide kanten te horen, maar ergens halverwege valt de verbinding toch weg.

Daarnaast heb ik ook problemen met mijn 4g, ik heb altijd goede verbinding (3-4 streepjes (4 is volledig)), 4g staat aan en toch geeft mijn telefoon aan dat er geen internet verbinding is op het moment dat ik daar gebruik van wil maken. Vaak als ik mijn telefoon opnieuw opstart werkt het weer, 4g alleen aan en uit zetten werkt niet. Ook komt het vaak voor dat ik enkel h+ verbinding heb wat ook vrij vaag is aangezien ik dan in een gebied zit waar ik vaak zat 4g-verbinding heb.

Ik heb een unlimited bundel.

Ik hoop dat Tele2 hier iets aan kan veranderen, want ik ben op dit moment alles behalve tevreden.

Met vriendelijke groet,

David

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 6
Badge
Hoi Davidro,

Welkom op het forum van Tele2,

Niet fijn dat je diensten niet goed werken,
Zou je eens willen bellen met onze klantenservice en vragen naar de technische dienst?
Ik kan ze ook een bericht sturen, echter dan duurt het wel langer voordat ze terugbellen.

Groet,

Arjan
Ja deze klachten ervaar ik ook precies zo!
Reputatie 7
Badge +4
Welk toestel heb je? Zet daarop eens "4G bellen" UIT.