beantwoord

Slechte dekking iPhone X


Ik heb, zoals wel meer klanten, bijna altijd een 3G dekking in plaats van 4G. Daarnaast kan ik vaak tijdens een telefoongesprek de ander niet of nauwelijks verstaan. Soms kan ik helemaal niet bellen. Ik moet dan mijn telefoon uit en aan zetten voordat iets het weer doet. Ik heb al een nieuwe simkaart gehaald maar dit heeft het probleem niet verholpen. Ergens op jullie forum heb ik gelezen dat jullie zeggen dat het probleem erkend is door Apple en dat het aan de software ligt.
- Waar staat dat Apple dit erkent heeft?
- Hoe zeker is het dat het probleem opgelost gaat worden in iOS 11.4?
- Wat als het probleem niet opgelost gaat worden met iOS 11.4?
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Lees hier alles over de Apple bug. Release 11.4 is verwacht in mei.

Sorry, copy/paste werkte blijkbaar niet goed.
Lees waar alles over de “Apple bug”?
Reputatie 7
Badge +2
Hier : https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/iphone-8-x-heeft-nauwelijks-4g-bereik-69090/index3.html#post430857
Ik heb zojuist contact gehad met Apple, maar zij hebben niks erkend of enige documentatie van dit probleem met Tele2. Vraag me af waar jullie dit op baseren?
Reputatie 7
Badge +4
Ik denk dat de ingang die Tele2 heeft bij Apple niet de gewone klantenservice is. Het probleem is eigenlijk dat de Iphone vanaf het 3G netwerk van T-Mobile niet naar 4G meer gaat. T-Mobile klanten hebben dit probleem dus ook. Aangezien Tele2 voor 3G gebruik maakt van het T-Mobile netwerk zijn Tele2 indirect dus ook geraakt. Als je de telefoon in flight modus zet en weer terug moet je weer op 4G komen.

De update naar 11.4 is binnenkort te verwachten, de beta testing is al gaande.
https://www.macworld.com/article/3267786/iphone-ipad/ios-11-4-features-release-date-and-how-to-install.html
Wegens inactiviteit sluit ik dit topic. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je een nieuw topic openen.