slechte beloftes

• 21 december 2017
  • 11 reacties
  • 271 x bekeken

goedemorgen ik vind het slecht dat men de mensen een beetje voor de gek houd want als je een bestelling plaatst staat er bij de volgende dag in huis dat is dus helemaal niet zo
omdat opd het te druk heeft en/of achterloopt moet ik een week wachten op de bestelling
dus vind wel dat men dat dan moet aangeven op de website
mvg louis

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het hangt er helemaal vanaf waar je woont (dus welke koerier in jouw regio zit). Dit is zo dynamisch omdat OPD voor meerdere providers werkt. Maar goed. Hij komt eraan!
Badge
Hoi Louis,

We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen, helaas kan het door het winterweer eerder deze maand en de komende feestdagen wat langer duren voordat je je pakket in huis hebt. Ik begrijp dat dit vervelend is. We hebben op onze bestelpagina het volgende geplaatst om klanten hiervoor te waarschuwen:

Mark
Reputatie 4
Hoi Louis,

We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen, helaas kan het door het winterweer eerder deze maand en de komende feestdagen wat langer duren voordat je je pakket in huis hebt. Ik begrijp dat dit vervelend is. We hebben op onze bestelpagina het volgende geplaatst om klanten hiervoor te waarschuwen:

Mark

Vind dit niet helemaal juist wat jij hier laat zien en zegt..op de bestelpagina word helemaal niks vermeld over dat je het eventueel later kan krijgen ivm feestdagen etc.,pas in een later proces van bestellen word dat vermeld dus mensen die denken even snel een bestelling te plaatsen en te ontvangen komen van een koude kermis thuis.En met "wat later" moet het geen weken duren natuurlijk, bij Post.NL,Coolblue en meerdere die de belofte doen van "voor 23.59 besteld morgen in huis" kampen ook met de drukte van de feestdagen maar daar zit een dag vertraging in en word dan ook netjes vermeld.Eerlijk gezegd vind ik niet dat Tele2 zich hier achter kan verschuilen en eens een keer het probleem moet aanpakken want als ik hier zo op het forum lees is dit altijd wel een probleem van Tele2..Hoop op verbetering want Tele2 is niet slecht en hoop nog jaren gebruik te kunnen maken van Tele2 maar los het op!!!
Badge
Hoi Bionda1980,

De afbeelding die ik liet zien is geknipt uit de pagina hieronder, dus wanneer je je bundels kunt kiezen, krijg je dit bericht te zien op deze pagina 🙂. Uiteraard doen we er alles aan om dit in orde te maken, echter zijn we hierin afhankelijk van de OPD, zij bezorgen de pakketjes vanuit Tele2.

Mark
Reputatie 4
Dat bedoel ik dus jullie adverteren met "Voor 23:59 bestelde volgende dag in huis" maaaaar jullie zijn afhankelijk van OPD en hebben daar dus geen invloed op(maar wel de beloftes durven maken)🤔 Hoe kan je dan die beloftes maken??Kies zelf je aflevermoment??Oke ik wil wat me is belooft de volgende dag...Nee er is pas over een week een plaats in ons routeplan😤 Dus een beetje krom allemaal toch, blij gemaakt worden met een dode mus...en kom niet met dat het door de feestdagen komt want dit speelt het gehele jaar bij Tele2..
Reputatie 7
Badge
Het hangt er helemaal vanaf waar je woont (dus welke koerier in jouw regio zit). Dit is zo dynamisch omdat OPD voor meerdere providers werkt. Maar goed. Hij komt eraan!

Fijn dat je het zo voor Tele2 opneemt Eric , maar dat staat er niet bij op de site. Je opmerking : Maar goed hij komt eraan , slaat dan ook helemaal nergens op.

Kies zelf je aflevermoment staat er
en ook : voor 23.59 besteld de volgende dag je toestel in huis. Als je dit wilt waarmaken zal je als bedrijf toch echt een andere bezorgmethode moeten kiezen.

Ik ben het met topicstarter eens er wordt niet waargemaakt wat er wordt beloofd.
:"Als je dit wilt waarmaken zal je als bedrijf toch echt een andere bezorgmethode moeten kiezen."

Vind ik ook , de koerier werkt in opdracht van Tele2, dus als hij de belofte niet kan waarmaken zal die op de vingers moeten worden getikt en Tele2 zal zorg moeten dragen voor eerlijke en juiste levertijd vermelding.
Feestdagen zijn elk jaar weer en daar kan men in de zomer al rekening mee gaan houden, of;
gewoon duidelijk een week levertijd vermelden om de klanten niet te bedonderen.
btw: het kan wel;

Heb paar uur geleden mijn abo verlengd inclusief nieuw toestel via Mobiel.nl
zelfs nog wat extra`s besteld -hoesje en koptelefoon, en nu al in bezit bij PostNL en word morgen geleverd op afhaal pakketshop.☺
PostNL werkt heel betrouwbaar hier ik ga er haast vanuit dat t er morgen is
Update;
en idd ik kon vanmorgen al het toestel ophalen en alles lijkt in orde,
PostNL heeft weer uitstekende diensten verleend ism Mobiel.nl ☺
heb me instellingen apps foto`s e.d. al gecopieerd met de handige app van Samsung
in de S8. eerst alles na wens instellen voor ik de simkaart ga plaatsen van uit de J5.
Reputatie 7
Badge
Update;
en idd ik kon vanmorgen al het toestel ophalen en alles lijkt in orde,
PostNL heeft weer uitstekende diensten verleend ism Mobiel.nl ☺
heb me instellingen apps foto`s e.d. al gecopieerd met de handige app van Samsung
in de S8. eerst alles na wens instellen voor ik de simkaart ga plaatsen van uit de J5.

Ja natuurlijk kan het....
Bijna alle internetwinkels werken op die manier..
Mijn partner heeft vandaag ook contract verlengd bij andere provider via Belsimpel. Zijn telefoon wordt morgen tussen 2 en 4 door Post. NL afgeleverd
Hij werd doorlopend via mail over het verloop van de bestelstatus geinformeerd.
Ik vind dit heel normaal.
Bestel veel via internet en ben het niet anders gewend.
Veel plezier met je supertoestel. Ik heb m ook
Badge
Wegens inactiviteit heb ik dit topic gesloten.