beantwoord

Slecht tot nauwelijks internet

• 24 mei 2018
  • 6 reacties
  • 221 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Tele 2 jullie zijn oprecht de slechtste provider die ik ooit heb gezien.

Sinds september heb ik een super duur abonnement bij tele 2 genomen een iPhone 7 plus met onbeperkt internet , bellen en sms.
Dit pakket heb ik gekozen met reden omdat ik een veel gebruik van maak .

Iedere maand betaal ik netjes de rekening echter levert Tele 2 *** Reactie weggehaald door moderator *** netwerk heb vaker 3G als 4G soms heb ik zelfs helemaal geen bereik.

Maanden terug heb ik hier over gebeld en is mij verteld dat ik allerlei opties moest aanpassen op mijn telefoon.
Na dat gedaan te hebben bleef het slechte netwerk aanhouden toen werd mij een nieuwe simkaart gestuurd.
Weer slechte verbinding toen werd ik doorverbonden met de technische storingen die zei dat het probleem bekend is en ik nog paar weken moest wachten op die nieuwe update van iPhone.

Ik vraag mij werkelijk af als het probleem bekend is waarom word dat niet gecommuniceerd al die tijd .
Wij betalen ons te pletter en tele 2 levert *** Reactie weggehaald door moderator *** netwerk.

Van Tele 2 wil ik een vergoeding voor al die maanden slecht internet waar ik wel de volle prijs heb betaald en ik vroeg mij af of dit mogelijk is .

Verder zal ik iedereen afraden om tele 2 te nemen ik vraag jullie om dat allemaal te doen en ook socialmedia bekend te maken.

Tele je bent *** Reactie weggehaald door moderator ***
icon

Beste antwoord door Rena Chan 24 mei 2018, 17:20

De netwerk probleem met iPhone betreft de iPhone 8/8+/X, dus ik vermoed dat jou probleem daarmee niet opgelost wordt.

Verder als consument ga je eerst kijken hoe goed de bereik in jou omgeving is, dat kun je doen door verschillende dekkingskaart te raadplegen en bij je buren/collega's navragen wat voor provider ze hebben en wat hun ervaring is.

Bij Tele2 kun je een dekkingsonderzoek vragen, en afhankelijk van de resultaat krijg je verschillende voorstellen, dat kan een korting op je abonnement kosten zijn, of de optie om je contract kostenloos 5e ontbinden (je moet wel de resterende toestel kosten in één keer betalen).
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +2
De netwerk probleem met iPhone betreft de iPhone 8/8+/X, dus ik vermoed dat jou probleem daarmee niet opgelost wordt.

Verder als consument ga je eerst kijken hoe goed de bereik in jou omgeving is, dat kun je doen door verschillende dekkingskaart te raadplegen en bij je buren/collega's navragen wat voor provider ze hebben en wat hun ervaring is.

Bij Tele2 kun je een dekkingsonderzoek vragen, en afhankelijk van de resultaat krijg je verschillende voorstellen, dat kan een korting op je abonnement kosten zijn, of de optie om je contract kostenloos 5e ontbinden (je moet wel de resterende toestel kosten in één keer betalen).
Van iedereen krijg ik te horen dat het bereik hier goed moet zijn dus ja en het gaat ook vaak mis in hartje Utrecht.
Reputatie 6
Badge
Hoi Zacky,

Welkom op het forum van Tele2,

Zoals Rena heeft aangegeven zouden we een dekkingsonderzoek kunnen doen.
We kunnen dan kijken of je van het abonnement afkan of dat we je een korting kunne geven.

Ik heb even wat woorden uit je eerste post verwijdend, omdat het gewoon mogelijk is om hier op een normale manier over te praten.

Fijne dag,

Arjan
Beste Arjan ,

Door wie moet ik zo een onderzoek laten doen.

Met vriendelijke groet,

Zakaria jebari
Reputatie 6
Badge
Hoi Zacky,

Ik heb een formulier naar je opgestuurd op het mailadres wat je hier hebt ingevoerd.

Het is van belang dat je alles invult, anders kunne we het verzoek niet in behandeling nemen.

Groet Arjan
Hi Arjan zou je dat formulier kunnen opsturen naar zakajebari@hotmail.com dankjewel !