beantwoord

Slecht tot geen bereik binnenshuis

• 17 februari 2016
  • 3 reacties
  • 415 x bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Sinds gisteren is mijn vrouw over van Simyo naar jullie. Echter hebben we binnenshuis geen tot amper bereik.

Voordat we het abonnement af sloten, hebben we nog gecontroleerd of we wel voldoende dekking hadden. Volgens jullie overzicht was dat wel het geval. Ook binnenshuis.

Dit zijn de klachten binnenshuis:

-Gewoon geen bereik, dus als ik mijn vrouw bel, dan hoor je het bekende "dit telefoonnummer is op dit moment....."

-Als je wel een keer er door heen komt, dan valt het gesprek continu weg

Ik heb gisteren reeds contact gehad met jullie klantenservice (via chat) en we hebben diverse opties geprobeerd, maar geen een heeft tot succes geleid.

Dit is niet acceptabel. Graag een oplossing hiervoor.

Mvg,

Morscha Muller

Ps: bijgevoegd twee screenshots van het bereik.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 21 februari 2016, 14:36

Hoi Morscha,
Wat vervelend dat het bereik in huis niet goed is. Heeft ze wel bereik als ze buiten is? En als ze haar simkaart in een ander toestel doet, hoe is haar bereik dan?
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Morscha,
Wat vervelend dat het bereik in huis niet goed is. Heeft ze wel bereik als ze buiten is? En als ze haar simkaart in een ander toestel doet, hoe is haar bereik dan?
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Morscha,
Ik heb helaas geen reactie van je gehad. Speelt deze kwestie nog steeds?
Zo ja zou je dan alsnog antwoord willen geven op de vragen uit mijn vorige berichtje?
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Morscha,
Ik ga je topic sluiten aangezien ik geen reactie van je heb gehad. Als je toch nog een vraag hebt, mag je gewoon opnieuw een topic aanmaken. :)
Ik wens je een heel fijne zondag toe! Groetjes Kiko