beantwoord

slecht ontvangst

• 15 januari 2015
  • 13 reacties
  • 472 x bekeken

slechte ontvangst op mijn postcode 1722gs
icon

Beste antwoord door Velma van Tele2 6 februari 2015, 18:25

Hoi pieterboy,

Ik zie dat je op 15-1-2015 al telefonisch contact hebt gehad over een dekkingsonderzoek. Er is toen een mail naar jou verstuurd met alle informatie die wij nodig hebben om een onderzoek uit te kunnen voeren. Je hebt nog geen contact gehad om deze informatie door te geven? Ik wil je vragen om dit wel alsnog telefonisch door te geven zodat het onderzoek gestart kan worden.

Groetjes,

Velma
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 reacties

Slechte ontvangst van wat?
van mobiele telefoon
Reputatie 4
Badge +5
Hay pieterboy,

Je geeft aan dat je slechte ontvangst op jouw postcode hebt. Heb je al op onze dekkingskaart gekeken hoe het bereik zou moeten zijn op die postcode? En staat jouw roaming ook aan? Dit is belangrijk omdat wij gebruik maken van het T-mobile netwerk. Zou je ook eens de instellingen van jouw telefoon kunnen nalopen met onze toestelhulp? Als dit niks veranderd wil ik je vragen om je simkaart eens in een andere telefoon te plaatsen en te kijken hoe het bereik dan is. Dan weten we of de fout bij de simkaart of bij de telefoon ligt. Ik hoor graag wat je bevindingen zijn.

Groetejes,

Velma
heb ik gedaan maakt niks uit de ene keer wel verbinding de andere keer niet en tijdens het bellen valt ook vaak weg en heel vaak een rood kruis de telefoon is een lg g2 het ligt echt aan de ligging als ik met de auto weg rijd heb ik geen verbinding ben ik een kilometer verder dan heb ik 4 streepjes.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi pieterboy,

Goed dat je alle stappen hebt doorlopen. Je moet natuurlijk wel goed bereikbaar zijn met je telefoon en daarom zal ik laten uitzoeken wat er aan de hand is. Ik ontvang graag je NAW-gegevens en klantnummer in een privé bericht. Je kan mij een privé bericht sturen door op mijn naam/foto te klikken en dan op bericht. Ook wil ik graag weten wat jouw beschikbaarheid tijdens kantooruren voor de komende week is en op welk telefoonnummer we je kunnen bereiken.

Groetjes,

Velma
Reputatie 4
Badge +5
Hoi pieterboy,

Bedankt voor het sturen van je gegevens. Zou je ook nog je beschikbaarheid tijdens kantooruren voor de komende week willen doorgeven? En een telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken? Deze ontvang ik nog graag van je.

Groetjes,

Velma
Hoi pieterboy,

Bedankt voor het sturen van je gegevens. Zou je ook nog je beschikbaarheid tijdens kantooruren voor de komende week willen doorgeven? En een telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken? Deze ontvang ik nog graag van je.

Groetjes,

Velma
tot en met woensdag ben ik thuis daarna ben ik een paar dagen weg.
* verwijderd i.v.m. privacy *
PERSOONLIJKE GEGEVENS

Het is niet verstandig (in verband met privacy) om persoonlijke gegevens op een openbaar forum te zetten.
Dit kan gewijzigd worden (met de PC) door op het "potloodje" te klikken, dat rechtsboven je bericht verschijnt als je er met de muiscursor in de buurt komt. Na wijziging, klik je op OPSLAAN.
Dit kan tot één uur na plaatsing dus tot 12u34

Gebruik een privébericht om dit aan Velma te sturen.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi pieterboy,

Helaas is het niet gelukt om op zo'n korte termijn contact met je op te nemen. Ben je alweer terug? Ik ontvang dan graag een bredere beschikbaarheid tijdens kantooruren van je.

Fijne avond,

Velma
Hoi pieterboy,

Helaas is het niet gelukt om op zo'n korte termijn contact met je op te nemen. Ben je alweer terug? Ik ontvang dan graag een bredere beschikbaarheid tijdens kantooruren van je.

Fijne avond,

Velma
Ik ben de hele week thuis .
Reputatie 4
Badge +5
Hoi pieterboy,

Ik zie dat je op 15-1-2015 al telefonisch contact hebt gehad over een dekkingsonderzoek. Er is toen een mail naar jou verstuurd met alle informatie die wij nodig hebben om een onderzoek uit te kunnen voeren. Je hebt nog geen contact gehad om deze informatie door te geven? Ik wil je vragen om dit wel alsnog telefonisch door te geven zodat het onderzoek gestart kan worden.

Groetjes,

Velma