vraag

Slecht netwerk

• 20 augustus 2017
  • 12 reacties
  • 243 x bekeken

Laatste week valt thuis steeds mijn ontvangst weg van mijn mobiel. Of het is maar 1 streepje.
Postcode 2761. Zijn er problemen bekend?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Of is je mobiel misschien defect geraakt? Misschien een keer gevallen bijvoorbeeld... probeer het eens met een andere telefoon. Er worden alleen antennes bijgebouwd, niet weggehaald. Maar uiteindelijk kan er op 1 mast een storing zijn natuurlijk, maar al meer dan een week is wel lang.
Geen defect en niet gevallen. Bij mijn vrouw, ook Tele2, wisselt continu tussen 1 en 2 streepjes (puntjes). Bij mij nu na herstart van telefoon ook wisseling tussen 1 en geen service maar voornamelijk geen service.
Heb trouwens elders er geen last van. Ook niet in de auto met koppeling aan het audiosysteem.
Badge
Hoi Kees,

Wat vreemd dat jij en je vroeg opeens dekkingsproblemen hebben thuis!
Zou je ons kunnen kijken wat onze dekkingskaart aangeeft op jullie woonadres?

Groetjes, Maris
Hoi Maris,

De dekkingskaart geeft volledige dekking op 4G.

Met vriendelijke groet, Kees Kooiman
Badge
Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres, Postcode ,Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen Privébericht naar Maris.

Aan de hand van je gegevens kunnen wij kijken of er iets veranderd is de afgelopen weken!

Groetjes, Maris
Waarom wordt er niet meer gereageerd? Het is echt een probleem aan het worden. Niet alleen bij mij maar ook bij mijn vrouw.
Reputatie 7
Badge +4
Zet je telefoon eens op 3G. Kijken wat dat opleverd? Dit doe je onder instellingen/mobiele netwerken.
Had ik al gedaan. Iets beter ontvangst. Maar 4G was voorheen goed.
Badge
Hoi kees,

Ik heb je enkele dagen geleden om gegevens gevraagd via een privébericht , helaas heb ik deze nog niet ontvangen..
Zonder gegevens kan ik je op dit moment niet verder helpen..

Groet, Maris
Beste Maris,

Dat heb ik wel gedaan maar ik kwam niet bij jou terecht maar bij jonno2000.
Dus graag een nieuwe link voor een prive bericht of anders bij haar/hem kijken.

Groet, Kees
Beste Maris,

Wordt er nog actie ondernomen?
Het duurt nu wel erg lang.

Groet, Kees
Kees, klik op de gebruikersnaam van Maris. De pagina die dan volgt daar kun je haar een privébericht sturen. Ze heeft de verkeerde link gezet in haar bericht, een foutje.