beantwoord

slecht mobiel internet op iphone x

  • 9 June 2021
  • 4 reacties
  • 357 x bekeken

Ik heb al een tijdje last van mijn mobiele data. Er staat namelijk EDGE en geen 4G. Hoe kan ik dit oplossen.

icon

Beste antwoord door theocoppes 10 June 2021, 07:39

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7

Welke telefoon gebruik je eigenlijk? En heb je de simkaart al eens in een andere telefoon geprobeerd? Heb je nergens 4G of alleen niet op bepaalde plaatsen?

ik heb een iPhone X. Ik heb de simkaart ook al geprobeerd in een andere telefoon, maar dat werkte niet. Ik heb op bepaalde momenten wel 4G en op andere momenten niet, maakt niet uit waar ik ben.

Reputatie 7
Badge +8

Vraag eens een nieuwe simkaart aan.

Dit kan via mijn tele2.

Of 020-7544444 of 1200 (vanaf tele2 mobiel nummer) 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @OmarY ,
Welkom op de Community! Ik ga meteen met je meekijken wat er aan de hand is met jouw verbinding.

Een goed werkende verbinding is natuurlijk wel zo handig, er kan vanalles aan de hand zijn. Dit moeten we samen uitzoeken. Waar bevind je je precies? Bevind je je op een hele drukke plek of in een goed geïsoleerd gebouw? De verbinding kan dan minder zijn. Het kan ook zijn dat je je in een gebied bevindt waar de dekking niet optimaal is of waar er misschien onderhoud gedaan wordt. Op onze dekkingskaart kan je zien hoe de verbinding in jouw omgeving is: https://bit.ly/39iRB3O.  

Is de dekking goed maar heb je nog steeds geen goed 4G? Dan raad ik je aan om je telefoon helemaal uit te zetten en weer opnieuw op te starten, en te kijken of je de laatste updates geïnstalleerd hebt. In de meeste gevallen helpen deze stappen! Als dit voor jou niet werkt, hebben we nog wat meer stappen in een topic gezet. Je kan deze stappen hier vinden: https://bit.ly/2WxKWh6. De tip van Theo is ook goed, een nieuwe simkaart kan goed werken. 

Mocht je er niet uitkomen of mochten al deze stappen niet werken, geef dan aan wat je hebt uitgevoerd. Dan helpt de Community je meteen verder!