beantwoord

Slecht/geen bereik

Ik probeer al een tijd in contact te komen met de klantenservice van Tele2, wordt nergens wijzer van en krijg geen antwoord.
Heb geen bereik in mijn huis en woonplaats na verhuizing. Tele2 heeft geen dekking in mijn gebied.
Graag wil ik een oplossing hiervoor, betaal nu voor een abonnement waar ik niets aan heb!!
Graag reactie door iemand van Tele2! Telefonisch kan ik jullie niet bereiken!

icon Beste antwoord door Maarten van Tele2 17 januari 2016, 11:07

Hoi Sabine,

Ik zie dat je inmiddels 3 voorbeelden hebt doorgegeven en dat er een dekkingsonderzoek wordt uitgevoerd. Omdat we ook gebruik maken van het netwerk van T-mobile, is de doorlooptijd wat langer, is dat je verteld?
Aangezien dit nu loopt, kan ik je nog geen nieuwe informatie geven. Mocht jij nog vragen hebben, kun je deze natuurlijk stellen.
Wel is het aan te raden om via één kanaal contact te hebben om te voorkomen dat de informatie door elkaar loopt.

Groetjes

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Tele2 heeft nog geen landelijke 4G dekking, misschien kan een moderator de planning eens bekijken als je de postcode opgeeft waar je heen bent verhuisd?
Reputatie 6
Badge +1
Ik lees nergens dat het om 4G gaat. Wellicht gaat het over telefonie en/of 3G dekking. Maar zonder aanvullende info blijft slechts gissen over. Vragenstellers geven veel te weinig info over het probleem.
Dingen als soort toestel en postcode van dekkingsgebie kunnen ook van belang zijn.
Reputatie 1
Badge +2
Hoi Sabine,

Wat vervelend dat je geen bereik hebt na je verhuizing. Zoals hier al wordt aangegeven zou ietsje meer info welkom zijn 🙂
Waar woon je nu, en waar woonde je eerst? En gaat het om internet, bellen, of beide? 3G of 4G?
Zie hier de link voor de dekkingskaart.

Ik hoor graag van je!
Ik woonde ik oud beijerland en ben verhuisd naar Goudswaard, op de dekkingskaart is duidelijk te zien dat het een dekkingsprobleem is. Het gaat om mobiel bellen en 3/4g.
Reputatie 1
Badge +2
Hoi Sabine,

Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en dan voor bericht te kiezen (paars kader).
Dan kan ik voor je in ons systeem kijken en achter een oplossing aangaan.

Groetjes
Reputatie 1
Badge +2
Hoi Sabine,

Ik zie dat je inmiddels 3 voorbeelden hebt doorgegeven en dat er een dekkingsonderzoek wordt uitgevoerd. Omdat we ook gebruik maken van het netwerk van T-mobile, is de doorlooptijd wat langer, is dat je verteld?
Aangezien dit nu loopt, kan ik je nog geen nieuwe informatie geven. Mocht jij nog vragen hebben, kun je deze natuurlijk stellen.
Wel is het aan te raden om via één kanaal contact te hebben om te voorkomen dat de informatie door elkaar loopt.

Groetjes
Maarten van Tele2 schreef:

Hoi Sabine,

Groetjes

Ik weet ook niet hoe ik ooit enige reactie, laat staan hulp kan krijgen van de tele2 klantenservice. Service???!
Via twitter geprobeerd, nu via dit forum, maar geen enkele reactie. Wat een waardeloze klantenservice!!!!
Ik kan al een tijd mijn mails niet beantwoorden, doordat het niet meer lukt om tekst in te voeren. Maar waar o waar moet ik zijn om dit opgelost te krijgen?!
Emma, je hebt hier een uur geleden een topic over jouw probleem geplaatst. Dit is een forum voor en door klanten. De moderatoren komen meestal na enkele dagen in een topic met een antwoord als de andere forumleden geen antwoord hebben. Het helpt niet om in een topic van iemand anders te klagen.
WhTurner schreef:

Emma, je hebt hier een uur geleden een topic over jouw probleem geplaatst. Dit is een forum voor en door klanten. De moderatoren komen meestal na enkele dagen in een topic met een antwoord als de andere forumleden geen antwoord hebben. Het helpt niet om in een topic van iemand anders te klagen.

Ja, sorry. Mijn excuses. Ik ben hier nieuw, dus bedankt voor de uitleg. Ik kon maar nergens iemand bereiken. Maar inmiddels weet ik het telefoonnummer wat ik kan bellen en ik ben uitstekend geholpen. Dus weer wat geleerd!
Vriendelijke groet,
Emma