beantwoord

Slecht bereik trekt mijn batterij leeg

• 5 april 2019
  • 3 reacties
  • 245 x bekeken

• Durft te posten
  • 1 reactie
Beste gebruikers,

Ik heb een nieuw abonnement met tele2 afgesloten op een nieuwe telefoon. Helaas ook met deze telefoon enorm slecht bereik. 1 of heel soms 2 streepjes. Ik heb een contract van 24 maanden. Ik val net buiten de dekking en het constant zoeken naar bereik trekt de batterij van mijn nieuwe telefoon leeg. Ik ben er zuinig op en heb daarom maar gekozen om thuis mijn tele2 netwerk uit te zetten en alleen te bellen via WiFi en WhatsApp. Op mijn oude iPhone had ik zo'n slecht bereik dat ik zelfs een baan op oproepkracht ben kwijtgeraakt omdat ik niet te bereiken was. Erg treurig allemaal. Ik maak me zorgen en wil niet 2 jaar lang met dit probleem lopen want jullie netwerk en app werkt verder hardstikke fijn. Wat kan ik hier aan doen? ?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 8 april 2019, 11:37

Hé hallo,

Waar ervaar je precies de netwerk problemen, is dat op je thuis adres of ook elders en wat geeft onze netwerkkaart aan over de dekking?
Staat de SIMtoolkit op automatisch? Je kunt dit als volgt instellen: Ga naar de app "Tele2 Menu" en vervolgens naar SIM menu - selecteer SIM - automatische SIM selectie.

Heb je verder al gekeken op onze website naar de juiste instellingen. Je kunt deze hier vinden.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Ik heb trouwens een Honor view 20, automatisch zoeken naar netwerk aan en verder de standaard instellingen.
Reputatie 4
Badge
Hé hallo,

Waar ervaar je precies de netwerk problemen, is dat op je thuis adres of ook elders en wat geeft onze netwerkkaart aan over de dekking?
Staat de SIMtoolkit op automatisch? Je kunt dit als volgt instellen: Ga naar de app "Tele2 Menu" en vervolgens naar SIM menu - selecteer SIM - automatische SIM selectie.

Heb je verder al gekeken op onze website naar de juiste instellingen. Je kunt deze hier vinden.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra