beantwoord

Slecht bereik op festivals

• 21 juli 2019
  • 3 reacties
  • 190 x bekeken

Goedenavond,
Ik ben deze zomer naar veel festivals geweest, echter heb ik daar zelden internetverbinding.
Ook terugschakelen naar 3G werkt niet, wat kan ik hier aan doen of kan Tele2 hier aan doen? Ik vind het namelijk erg vervelend.
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 22 juli 2019, 16:17

Hallo,

Ervaar je deze problemen alleen op festivals? De snelheid en bereik van het netwerk hangt af van een aantal factoren: de plek waar je bent, de telefoon die je gebruikt of bijvoorbeeld hoe druk het op dat moment is op het netwerk.
Op festivals is drukte een belangrijke factor die van invloed kan zijn. Kijk ook eens naar dit topic.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Tele2 plaatst geen extra masten meer. T-mobile geeft wel 3G mogelijkheid waar je met jouw sim ook op mag. Selecteer dan 'hard' 3G in je telefoon.
Reputatie 4
Badge
Hallo,

Ervaar je deze problemen alleen op festivals? De snelheid en bereik van het netwerk hangt af van een aantal factoren: de plek waar je bent, de telefoon die je gebruikt of bijvoorbeeld hoe druk het op dat moment is op het netwerk.
Op festivals is drukte een belangrijke factor die van invloed kan zijn. Kijk ook eens naar dit topic.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen reactie meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra