beantwoord

slecht bereik mobiel

  • 14 July 2021
  • 8 reacties
  • 348 x bekeken

Hallo ,

 

Ik heb  nu 3 maanden tele2 manman wat is het bereik slecht al van alles gedaan maar het word niet beter , wat te doen nu opzeggen kan dit ?

icon

Beste antwoord door EdTel0 29 July 2021, 15:47

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7

Welk bereik, internet, snelheid, bellen? Of gaat alles goed en zijn het alleen de “streepjes” op de telefoon? Heb je het thuis of op meerdere plekken (steden)? Heb je voor thuis VoWiFi al geprobeerd?

Heb hetzelfde probleem, internet onbeperkt… gewoon waardeloos.. op postcode 1987sm.

springt can 4G 2 streepje, naar 2G… lijkt wel een jojo, streamen is waardeloos, slecht beeld en uitval.. zou willen overstappen naar 5G maar als 4G al niet lukt...

Reputatie 7
Badge +12

Hey Ed, je wil natuurlijk gewoon stabiel en snel internet! We hebben een artikel geschreven over hoe je je internetverbinding kunt verbeteren: 

Laat je het ons weten of- en welk onderdeel heeft geholpen? Op deze manier zullen andere Community-leden hier ook bij geholpen zijn. :smile:

Hallo Marciano, op postcode 1087sm 76 is gewoon geen stabiele verbinding, er is hier sprake van meerdere tele abonnement gebruikers en zelfs een T-mobile data Sim abonnement, maar het 4g signaal danst van 4 naar 3 en zelfs 2G.. met 3 streepjes op je telefoon en een vermelding “geen internetverbinding “… via de klantenservice al echt alles geprobeerd, waaronder dus zelfs een aparte data Sim, maar 4G is gewoon niet (stabiel) aanwezig.. Drama als je mobiel moet vergaderen..

Reputatie 7
Badge +12

Hey Ed, thanks voor je uitleg! En goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet. Ik heb gelijk even gekeken en ik zie dat er gisteren een case is aangemaakt voor de technische dienst. Zij zullen dit voor je oppakken en contact met je opnemen. 

Laat je het ons weten als het is opgelost? Ik hoop dat je snel reactie zult krijgen en dat je op je vakantieadres gewoon van een stabiele verbinding kunt genieten! :smile:

Ben al jaren klant van Tele2. Heb zelf ook slecht bereik met Tele2. Dit is sinds Tele2 is overgenomen door T-mobile.

Ook contact gehad met klantenservice. 

Is niks veranderd in de tussentijd. 

 

Hallo Nick, het aanmaken van een case voor de TD geeft wel geholpen, in overleg samen een aantal controle handelingen gedaan met mijn toestel en vastgesteld dat het netwerk op mijn locatie inderdaad niet voldoet. Dus kan gratis opzeggen en een andere provider zoeken..

succes

Oké. Dan ga ik het ook nogmaals proberen.

Dank je