Sinds vanochtend bellen/mobiele data afgesloten... Vandaag de rekening handmatig betaald!

• 29 september 2016
  • 17 reacties
  • 406 x bekeken

Sinds vanochtend kan ik met mijn Tele2 abbonement niet meer bellen, of op Mobiel Internet...
Ik weet niet of ik nog gebeld kan worden of niet, dit is zeer onhandig aangezien ik mijn mobiele telefoon gebruik voor al mijn werkcontacten. Ook is het nogal paradoxaal dat ik de klantenservice niet meer kan bereiken, om dit snel af te handelen, ook omdat ik hier van tele 2 geen enkel bericht van heb ontvangen?!
Is 112 ook afgesloten of dat nog net niet? Ik zou er niet van opkijken.

Ik kan moeilijk een rekening betalen waarvan ik niet weet dat hij openstaat, want inderdaad stond er een bedrag van juli open, mislukte incasso, maar ik wist hier tot vandaag dus helemaal niks van. Ik heb de bedragen vandaag dan ook handmatig overgeboekt naar Tele2, omdat Ideal betalen ook al niet deed (en ja ik heb klantnr. factuurnr. vermeld en het juiste rekeningnummer gebruikt) , dus ik neem aan dat dit morgen opgelost is? Want ik moet zo snel mogelijk weer aangesloten worden en als jullie Ideal aanbieden en dat niet werkt, vind ik het schandalig dat ik dan 5 werkdagen zou moeten wachten. Niet netjes, en niet legaal, sowieso om mensen zonder een bericht of een officiële aanmaning (via de post of mail) zomaar af te sluiten. Heel irritant en met mogelijk grote gevolgen voor mijn werkzaamheden/contacten.

Met vriendelijke groet,

Casper Coenegracht
*** privégegevens weggehaald * Let op: dit is een openbaar forum ***

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

17 reacties

Hier precies hetzelfde verhaal Casper. Zo vervelend....wist ook van niks en geen bericht hiervan ontvangen. Klantenservice na een uur in de wacht nog niet aan de lijn gekregen. Hier gaat het ook om de factuur van juli.
Hier precies hetzelfde verhaal Casper. Zo vervelend....wist ook van niks en geen bericht hiervan ontvangen. Klantenservice na een uur in de wacht nog niet aan de lijn gekregen. Hier gaat het ook om de factuur van juli.

Al iets gehoord? Ja dit is dus ook mijn enige telefoon, dus ik kan de klantenservice niet eens bellen.... Dit is het enige wat ik kan doen.
@ Tele 2: Ik weet dat mijn toon nogal aanvallend is in mijn bericht, mijn excuses daarvoor maar ik vind het zomaar afsluiten nogal drastisch aangezien ik echt moet kunnen bellen, ook heb ik alles wat openstaat overgemaakt dus kan dit a.u.b. snel geregeld worden?
Reputatie 7
Badge +2
Mail voor de zekerheid een betalingsbewijs naar betalingsbewijs@tele2.com wellicht bevordert dit de snelheid van verwerken van je betaling.
Once more complaint and still Tele2 is unable to get their act together:

Another "Mistake" from Tele2.

I paid my August 2016 Invoice on time and to the correct bank account number with all the relevant information.

Meanwhile, I have sent print screens of my payment (by regular mail) to Tele2. on 07-092016 and on 22-09-2016.

I have contacted the customer service several times, only to be told that a message has been sent to the financial dept. (average waiting time to get an agent +/- 40 minutes)

I have neither the possibility to look in Tele2 system and/or contact the financial dept.

My number has been disconnected as of this morning 29-09-2016.

My invoice still shows RED on mijntele2.nl.

This is not acceptable.....This invoice has been paid on time with all the correct information, as I have been paying all my previous invoices.

This is a disgrace from Tele2 , they can not find a simple payment and they disconnect customers even after they have paid their bills.

My business has been affected from this situation and I demand an immediate re connection!!!!! as well as a compensation for ALL the mistakes of Tele2......

Furthermore, I have checked (three times) the option to keep my number "secret"from out going calls and three times this option have been unchecked (without my knowledge).

Now I can not unable or disable any function on mijntele2.nl web page.
Reputatie 7
Badge +4
Volgens mij post je al 21 keer precies dezelfde "another mistake". Ook 10 keer de klantenservice bellen voegt ook niet veel toe. De backoffice moet er mee aan de gang en die werken helaas niet in het weekend. Dus toch weer even geduld.
nops (your words)
Reputatie 5
Badge +3
Dag Casper,

Ik heb je klantgegevens boven weggehaald, omdat dit een openbaar forum is.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je gefrustreerd bent. Ik ben het met je eens dat er een aantal dingen niet goed lopen. Hier wordt aan gewerkt en ik hoop dat ik je begin volgende week hierover kan informeren. De iDeal storing is nu opgelost. Je geeft aan dat je al een handmatige betaling hebt gedaan. Dit duurt een aantal dagen voordat het verwerkt wordt. Natuurlijk erg onhandig dat het nu ook nog eens weekend is. Ik mag je niet per direct aansluiten, omdat de betaling eerst verwerkt moet worden.

Vriendelijke groet,
Trinh
Dear Trinh,

Thank you for admitting that, Tele2 is having problems in processing payments.

What about the "time limit" in processing a payment done on 24 August 2016 the August 2016 invoice which should be settled at the latest on 31 August 2016?????

What about the copies of print screens proving that the payment has been done, mail sent on 07 September 2016 and 22 September 2016????

As a moderator you know, by now, that the same complaints are staking up and you are submerged by them.

Logically, you should do something about this situation and stop making lame excuses for incompetence.

Did they get lost in "the system" ?????

When Tele2 has an issue like "een aantal dingen niet goed lopen." shouldn't you inform/apologize to the customers/clients/subscribers for the inconvenience Tele2 has created ??????
Reputatie 5
Badge +3
Dag iedereen,

Sommige van jullie heb ik al in een ander topic gezien.

Wij zijn op de hoogte van het probleem en gaan aankomende week uitzoeken wat we het beste voor iedereen kunnen doen. Hier komen wij volgende week zo snel mogelijk op terug.

Zouden jullie mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen? Dit doe je door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'.

Naam
Adres
Klantnummer

@ Casper25
Ik heb jouw klantgegevens ook al, dus die hoef je niet meer te sturen.

@ Mibou
I am sorry for the situation. I can see that you are really angry and want some real answers. We are aware of the issues that are playing among our customers. And now we are asking everyone that has those issues send me a private message with their details. I already received your details so you don't have to send me those anymore. When we know more what we can do for all our customers we will let you know coming week.

Sorry voor het ongemak!
Dear Thinh,

I already sent you my details in a private message....Just for the records: I had to travel on business this week-end for at least two weeks....and now because of the "problems" of Tele2 all my plans have been drastically disrupted.....

I hold Tele2 responsible for all the financial damages because of this matter.

Just for the records
Trinh, ik heb hetzelfde probleem!

het lijkt wel alsof jullie op vrijdag/zaterdag EXPRES mensen afsluiten!
en het is flauwekul dat er mensen worden afgesloten zonder dat die eerst een waarschuwing krijgen.
als je problemen wil oplossen moet je ervoor zorgen dat mensen pas kunnen worden afgesloten als er over het (volgens jullie) probleem is gecommuniceerd NIET automatisch door een brak computersysteem op vrijdag/zaterdag! dus dat systeem meteen offline gooien!
Reputatie 5
Badge +3
Ik begrijp je frustratie mattjeu. Ik heb je privégegevens ontvangen. Zodra we volgende week meer weten laten we het je zo snel mogelijk weten.
Mattjeu....

I commented on your post in an another topic. Please look at it.
Hoi Trinh,

oke dat is duidelijk, dan wacht ik het verder even af!

Met vriendelijke groet,

Casper
Woensdag 28-09 afgesloten gebeld met tele2 er staat nog een rekening open zeggen ze.
Op mijn tele2 staat dat ik betaald heb dus ff verder uitgezocht bleek inderdaad dat ik nog een rekening open had staan. Geen sms en geen brieven gehad die ik wel zou moeten krijgen als je nog niet betaald hebt.
i.v.m. storing ideal vrijdag pas kunnen betalen met ideal want dan zou ik binnen 2 uur weer aangesloten worden je raad het al niet dus, en nu 05-10 ben ik nog niet aangesloten.
Ik heb al diverse keren gebeld met de klantenservice iedere keer krijg ik te horen dat zij mij niet kunnen helpen dat het de financiële administratie moet uitzoeken DAT KAN 10 WERKDAGEN duren. (dus 14 dagen zonder telefoon (ABSURD))
:@:@

Rijk
Die 10 werkdagen is ook onzin gaat sowieso langer duren. Zij maken de fouten maar jij wordt zonder waarschuwing afgesloten.
Vervolgens hebben ze het lef om alle mailtjes af te sluiten met de woorden we houden contact! Tja dat gaat moeilijk als je zomaar wordt afgesloten tele2 zonder enige waarschuwing.
Hehe ik ben weer aangesloten 7 DAGEN nadat ik betaald heb.(Dat zijn een heleboel 2 uurtjes die ze beloven)
Top Tele2 snel gedaan jullie zullen veel klanten overhouden op deze manier