beantwoord

Sinds overstappen naar Tele2 ongewenst gebeld door call centra op zoek naar een ander.

• 25 mei 2018
  • 1 reactie
  • 108 x bekeken

Hi,
Sinds ik ben overgestapt naar Tele2 word ik regelmatig gebeld door verschillende callcentra in Nederland en Belgie voor een mevrouw van Rosmalen.
Keer op keer geef ik aan dat ik die persoon niet ben.

Om de spam proberen te stoppen heb ik mij ingeschreven bij Bel-me-niet. Geen resultaat. Ik word alleen nog maar meer gebeld...

Is het mogelijk dat mijn nummer door een ander wordt gebruikt? Het vreemde is dat ik alleen door verkopers wordt gebeld, nooit door individuen die op zoek zijn naar mijn, geen whatsappjes, niet.

Een andere optie is dat iemand (per random) mijn nummer heeft opgegeven voor iets. Resultaat: die persoon heeft nergens last van en ik word gebeld.

Is er een oplossing voor dit probleem? Ik heb vele jaren bij Simyo gezeten zonder dit probleem, sinds ik bij Tele2 zit weten ze mij te vinden.

Groetjes,
Matthijs
icon

Beste antwoord door pipodeclown 25 mei 2018, 11:13

Als je je nummer hebt meegenomen, dan zou het best kunnen dat iemand anders per abuis jouw nummer ergens heeft opgegeven. Aanmelden bij het bel me niet register duurt 2-4 weken voordat dat bij de bedrijven is doorgevoerd, dus geef dat even de tijd. En als je dan toch bezig bent, meld je dan ook gelijk aan bij onderzoekfilter.nl
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge
Als je je nummer hebt meegenomen, dan zou het best kunnen dat iemand anders per abuis jouw nummer ergens heeft opgegeven. Aanmelden bij het bel me niet register duurt 2-4 weken voordat dat bij de bedrijven is doorgevoerd, dus geef dat even de tijd. En als je dan toch bezig bent, meld je dan ook gelijk aan bij onderzoekfilter.nl