vraag

Sinds omzetting van telefoonnummer naar email lukt inloggen mijn tele2 niet meer

  • 27 maart 2015
  • 4 reacties
  • 155 x bekeken

  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
Heb de vraag ook al via de webcare gesteld doch daar zit niemand volgens mij.
Sinds het omzetten van jullie van het inloggen van nummer naar email kom ik er niet meer in,
Na het inloggen krijg ik elke keer
The connection to sso.tele2.nl was interrupted while the page was loading.
Op deze pagina loopt het stuk: https://sso.tele2.nl/samlsso

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Het inloggen zorgt voor heel wat problemen sinds de nieuwe methode is gelanceerd. Er zijn talloze klachten over. Wacht tot een medewerker je gegevens opvraagt en het voor je regelt.
Ze zeggen elke keer opnieuw het vreemd te vinden dat het inloggen niet schijnt te lukken,
hoop dat ze je kunnen helpen!
Even geduld dus nog.
tja, ze moeten gewoon alles terugdraaien...
Nee ze moeten een bedrijf inschakelen die verstand heeft van dit soort dingen. Bij andere providers werken App en accounts toch ook prima? Bovendien is daar via de App gewoon veel meer zelf te regelen. Terugdraaien lijkt me niet de juiste manier investeren in goede oplossingen wel.
tja, de app op androind gebruik ik ook niet meer omdat deze niet update,, maar inderdaad een goed bedrijf inschakelen is een optie