beantwoord

SInds meerdere maanden geen bereik/ beloofde vergoeding niet gekregen/ geen reactie op mijn mails

• 29 januari 2016
  • 13 reacties
  • 366 x bekeken

Hallo, dit is direct gericht tegen een Tele 2 medewerker!
Ik moet via dit forum schrijven omdat de live-chat voortdurend overvol zit, ik niet kan bellen en ook niet op mijn mails en facebook berichten werd gereageed.

Mijn problem is het volgende:
Rondom september 2015 heb ik contact gemaakt met de tele 2 support in verband met enorm slechte verbinding thuis. Ik kond (en kan) nauwelijks zelf bellen en vaak ook niet gebeld worden. Als het wel lukt een verbinding te maken is de kwaliteit dermate slecht dat men elkaar nauwelijks kan verstaan.

Ik werd toen gevraagd gegevens voor een dekkingsonderzoek in te sturen. Dit heb ik dan ook gedaan. Maar er gebeurte niks en ik kreeg alleen maar een nieuwe simkaart (waar ik niks aan had). Op de 15.09.15 kreeg ik dan een mail met "excuses dat er geen onderzoek werd ingesteld. AUB nieuwe gegevns voor nieuwe onderzoek. U krjigt 20E vergoeding ivm de extra moeite".

Dan heb ik 2 dagen later in dit email correspondentie nieuwe gegevens voor een onderzoek geplaats. Maar er gebeurte niks, geen reactie. Toen in het begin 2016 de beloofd 20E nog steeds niet waren vergoed schreef ik nog een mail. Geen reactie.

Ik ben inmiddels echt radeloos, ik blijf voor mijn mobiel abonnement betalen zonder dat ik het kan gebruiken.Ik wil nu eindelijk een oplossing!

Graag prive reactie!

MVG
Maurice
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 10 maart 2016, 20:36

Hee Maurice,
Ik heb begrepen dat je mijn collega Maarten gesproken hebt en dat jullie er samen uitgekomen zijn. Heel fijn.
Dan wil ik je nog een heel fijne avond toewensen en als je nog een vraag hebt over deze kwestie dan kun je die hier natuurlijk altijd stellen.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi Maurice,

Goed dat je ons via het forum hebt bereikt. Ik begrijp dat het al een langlopende zaak is en ik wil graag kijken of en wat ik precies voor je kan betekenen. Voordat ik hier verder inhoudelijk op in ga, wil ik graag even kijken wat er verder allemaal is besproken en afgesproken. Als er gevoelige zaken besproken moeten worden zullen we dat privé communiceren. Alle andere communicatie loopt wel openbaar. Wil je mij jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer sturen via een privébericht? Eventuele aanvullende informatie kun je sturen in een reactie op dit bericht.
Ik hoor graag van je!

Groet,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Maurice,

Bedankt voor het sturen van jouw gegevens.
Ik heb de dekkingskaart erbij gepakt voor jouw adres en ik zie dat jouw bereik wat betreft 2G en 3G goed moet zijn, maar het kan natuurlijk zijn dat jij iets anders ervaart. Je zult vast al een heleboel tips hebben gehad, maar ik ga toch nog even iets vragen. Heb je jouw simkaart al een keer in een ander toestel geprobeerd om te kijken hoe het bereik dan is?
Dan het volgende: wil je met mij een nieuw traject ingaan, waarbij je opnieuw voorbeelden moet verzamelen?
Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Rick
Ben gelukkig niet de enige hier ook een traject aangegaan nieuwe simkaart ontvangen en wederom nog steeds slecht bereik verder niks meer vernomen van tele2 al jaren klant nooit geen problemen tot 4g kwam helaas
Hoi Maurice,

Bedankt voor het sturen van jouw gegevens.
Ik heb de dekkingskaart erbij gepakt voor jouw adres en ik zie dat jouw bereik wat betreft 2G en 3G goed moet zijn, maar het kan natuurlijk zijn dat jij iets anders ervaart. Je zult vast al een heleboel tips hebben gehad, maar ik ga toch nog even iets vragen. Heb je jouw simkaart al een keer in een ander toestel geprobeerd om te kijken hoe het bereik dan is?
Dan het volgende: wil je met mij een nieuw traject ingaan, waarbij je opnieuw voorbeelden moet verzamelen?

Groetjes,
Rick

Bedankt voor het antwoorden Rick!

Ja, ik heb meerdere toestellen geprobeerd. Ook vrienden met Tele2 hebben bij mij thuis geen bereik.
En als ik nu opnieuw gegevens moet verzamelen (inmiddels voor het 3e keer), waar ga ik het het best melden? Chat is meestal slecht te bereiken, op mijn emails wordt niet gereageerd.
En hou zit het met mijn 20€ vergoeding?

Alvast bedankt
Reputatie 4
Badge +3
Hi Maurice,

Ik wil graag een dekkingsonderzoek voor jou aanvragen. Hiervoor moet je weten dat we alleen gesprekken kunnen meten die door jou zijn opgezet. Als jij wordt gebeld tellen die gesprekken niet mee voor het onderzoek. Wil je ook voor de zekerheid controleren of jouw telefoon nog is ingesteld zoals wij dat verwachten volgens de toestelhulp?

De voorbeelden kun je gewoon bij mij aanleveren via een privébericht. Het is handig om dit te doen op één dag te doen en deze direct door te sturen. Als je vlak voor het weekend zit, raad ik je aan de gegevens op zondag of maandag door te sturen. De voorbeelden zijn na een week namelijk niet meer bruikbaar.

De voorbeelden moeten allemaal verzameld worden vanaf dezelfde locatie: jouw thuisadres. Wil je mij drie voorbeelden sturen? Ik heb dan de volgende gegevens nodig:

- Telefoonnummers (jouw nummer en van degene wie jij belt):
- Provider van degene die jij belt:
- Datum & Tijdstip:
- Postcode:
- Foutmelding (gesproken of zichtbaar op display):

Ook wil ik graag weten via welk telefoonnummer jij bereikbaar bent tijdens kantooruren. Kun je een beschikbaarheid opgeven tot vrijdag 19 februari? Ik wil dan per dag weten of we jou in de ochtend of in de middag kunnen bellen.

De vergoeding gaan we later naar kijken. Laten we ons eerst richten op het onderzoek!

Groetjes,
Rick
Net weer tele2 gebeld onderzoek en oplossing van nop .....
Waarom tegemoetkoming je schakel 4g uit op je toestel en je heb weer bereik opgelost toch ... beetje jammer
Ja ik heb weer bereik maar betaal voor een dienst die niet geleverd wordt
Na 4 jaar klant toch maar eens verder kijken
Reputatie 7
Badge +4
Ze zijn nog niet helemaal klaar met het uitrollen van dat 4G netwerk. Dus als je bereik op 3G wel goed is, laat het dan even zo staan. Op hun site , en ook op 4gmasten.nl zie je dit alleemaal heel snel meer worden, via hun dekkingskaart kun je zien wanneer bij jou de 4G dekking indoor er is, en dan zet je weer 4G aan.
https://www.tele2.nl/mobiel/bereik-netwerk/
Reputatie 4
Badge +3
Hi Maurice,

Bedankt voor jouw voorbeelden. Het laatste voorbeeld dat je stuurde, is echter van een gesprek waarbij jij werd gebeld. Deze telt daardoor niet mee. Zou je daar nog een nieuwe voor willen sturen? Anders wordt het dekkingsonderzoek namelijk niet uitgevoerd en dat zou zonde zijn van jouw tijd en moeite!

Groetjes,
Rick

@Don Juan: Bedankt voor jouw bericht. Ik vind het vervelend dat jij al zo lang klachten ervaart, maar je gaat nu dwars door een andere klantvraag heen. Ik verplaats jouw vraag naar een nieuw topic. Daar wordt hij op volgorde van binnenkomst in behandeling genomen.
Hi Maurice,

Bedankt voor jouw voorbeelden. Het laatste voorbeeld dat je stuurde, is echter van een gesprek waarbij jij werd gebeld. Deze telt daardoor niet mee. Zou je daar nog een nieuwe voor willen sturen? Anders wordt het dekkingsonderzoek namelijk niet uitgevoerd en dat zou zonde zijn van jouw tijd en moeite!

Groetjes,
Rick

@Don Juan: Bedankt voor jouw bericht. Ik vind het vervelend dat jij al zo lang klachten ervaart, maar je gaat nu dwars door een andere klantvraag heen. Ik verplaats jouw vraag naar een nieuw topic. Daar wordt hij op volgorde van binnenkomst in behandeling genomen.

Done! Hoop het is nog niet te laat
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Maurice,
Ik reageer even omdat mijn collega Rick op dit moment niet aanwezig is. Ik heb een verzoek ingediend voor een dekkingsonderzoek.
Zou je mij in een privebericht even willen laten weten op welk telefoonnummer je het beste te bereiken bent. Ik neem aan dat het niet je 06nummer is of kan dat wel? Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Maurice,
Mijn collega heeft jouw case doorgezet naar T-Mobile voor een dekkingsonderzoek. Zodra hun resultaten binnen zijn zal mijn collega contact met je opnemen. Meestal duurt het zo'n 1 a 1,5 week voordat we de resultaten binnen hebben.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Maurice,
Dankjewel voor het doorgeven van het telefoonnummer. Dit is hetzelfde als van het onderzoek. Dan laat ik mijn collega weten dat hij je op dat nummer kan bellen. :)
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Maurice,
Ik heb begrepen dat je mijn collega Maarten gesproken hebt en dat jullie er samen uitgekomen zijn. Heel fijn.
Dan wil ik je nog een heel fijne avond toewensen en als je nog een vraag hebt over deze kwestie dan kun je die hier natuurlijk altijd stellen.
Groetjes Kiko