beantwoord

SIMLOCK vrij maken van mijn iPhone 6

• 9 februari 2016
  • 37 reacties
  • 3700 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

37 reacties

Maar waarom zou die dan wel op een andere telefoon werken?Dat is mooi 🙂 Maar dan wordt het helaas toch met Tele2 uitzoeken waarom hun simkaart niet werkt in de telefoon.
Dat de telefoon gewoon goed is, is wel duidelijk.

Het komt wel vaker voorbij Tele2 simkaarten en iPhones maar de oplossingen zijn meestal niet duidelijk.
Ook kan het natuurlijk dat de simkaart gewoon niet goed is om een of andere reden.
Tele2 bellen hiervoor is de enige oplossing denk ik. 020-7544444
Badge +5
Tja, dat is ook nog steeds een van mysteries met Tele2 simkaarten. Er zijn vaker combinaties geweest met simkaarten en telefoons die niet samen werkten en in andere telefoons wel.

Het kan ook zijn dat belsimpel een verouderde simkaart heef opgestuurd ipv een nieuwe 4G kaart.
Dan kan een nieuwe simkaart de oplossing zijn.
Badge +5
Daarom houd ik het zelf al jaren bij KPN, nog nooit van die fratsen gehad met simkaarten en telefoons.
Dit is de eerst en laatste keer dat ik bij Tele2 zit dat kan ik al wel zeggen haha, zit momenteel in een livechatDaarom houd ik het zelf al jaren bij KPN, nog nooit van die fratsen gehad met simkaarten en telefoons.
5 werkdagen voor een nieuwe simkaart
Dit is de eerst en laatste keer dat ik bij Tele2 zit dat kan ik al wel zeggen haha, zit momenteel in een livechatDaarom houd ik het zelf al jaren bij KPN, nog nooit van die fratsen gehad met simkaarten en telefoons.
Badge +5
5 dagen? Zo dat is lang, en dan hopen dat het wel werkt.

Meestal heb je het wel binnen een dag of 2 binnen.
Ze zei 5 werkdagen tegen mij ;/5 dagen? Zo dat is lang, en dan hopen dat het wel werkt.

Meestal heb je het wel binnen een dag of 2 binnen.
Reputatie 7
Badge +4
Wat gebeurt er als je de Tele2 kaart in die andere telefoon stopt? Werkt het dan wel? (kun je bellen) ?
Nee ik kan niks, hij gaat dan naar een scherm met ''sim is niet geldig'' en daar blijft hij vast ik kan alleen op opniew blijven drukken.
Wat gebeurt er als je de Tele2 kaart in die andere telefoon stopt? Werkt het dan wel? (kun je bellen) ?
Reputatie 5
Badge +4
Hee Daan,
Ik heb net ook gereageerd op een ander berichtje van je. Laat je even weten of je nieuwe simkaart het probleem oplost? Je moet hem dan nog wel eerst activeren via je MijnTele2 omgeving.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Daan!
Heb je je nieuwe simkaart ontvangen en geactiveerd? En heeft je nieuwe simkaart je probleem opgelost? Ik hoor het heel graag van je! Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Daan,
Aangezien ik niks meer gehoord heb, sluit ik dit topic. Als je toch nog een vraag hebt, kun je het beste een heel nieuw topic openen. :)
Groetjes Kiko