beantwoord

Simkaart wordt niet herkend en geactiveerd

• 14 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 176 x bekeken

Hoi,

ik heb zo’n twee weken geleden een telefoon besteld met abonnement. Als nieuwe klant ook om nummerbehoud gevraagd. Dit kon helaas niet en dat had ik verwacht. Helemaal niet erg dan gebruik ik het nieuwe nummer die bij de simkaart hoort. De simkaart wordt alleen niet herkend en lijkt ook niet geactiveerd te zijn. Ik wilde een nieuw tele2 account aanmaken en het nummer wordt niet herkend. Snap dat het een paar dagen kan duren maar weken lijkt mij niet. Ik kan helaas mijn klantennummer niet vinden. 

Groetjes,

Lara van Damme

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 20 oktober 2020, 13:37

Hallo @Laravand5737,

Bedankt voor jouw reactie en top dat het gelukt is met het toevoegen van het nummer! Ik heb meteen de startdatum van jouw simkaart aangepast. kan je checken of deze nu werkt? 

Ik hoor graag van je! :thumbsup:

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 5
Badge

Hey @Laravand5737,

Van harte welkom op de Community en bij de Tele2 familie! We denken en helpen graag zo goed mogelijk mee. De simkaart wordt meestal automatisch geactiveerd, dus ik ga meteen kijken wat er aan de hand is!

Bij jouw nieuwe simkaart krijg je een tijdelijk 06-nummer, deze staat op het pasje waar jouw simkaart in zit. Als je dit 06-nummer toevoegt aan jouw Community account bij gegevens dan kan ik het systeem induiken om de status van jouw simkaart te controleren!
Ik ben het helemaal met je eens dat dit niet een paar weken mag duren, ik vermoed dat dit een systeemfoutje betreft! Als je simkaart nog niet is geactiveerd dan is het nummer ook niet actief, waardoor je ook geen Mijn Tele2 kan aanmaken op dat nummer. Dat is een beetje verwarrende situatie maar ik ben blij dat je dit hier aankaart! Ik ga er gewoon voor zorgen dat je zo snel mogelijk gebruik kan maken van jouw simkaart. Beloofd! 

Geef je een seintje als je jouw 06-nummer hebt toegevoegd? Dan ga ik meteen aan de slag. Ik sta voor je klaar! :muscle:

Hallo @Cas van Tele2

Bedankt voor het antwoord! Het nummer dat bij de simkaart komt, heb ik als het goed is toegevoegd aan mijn account. Bedankt alvast voor de moeite en service.

Gr.
Lara

Reputatie 5
Badge

Hallo @Laravand5737,

Bedankt voor jouw reactie en top dat het gelukt is met het toevoegen van het nummer! Ik heb meteen de startdatum van jouw simkaart aangepast. kan je checken of deze nu werkt? 

Ik hoor graag van je! :thumbsup:

Hoi @Cas van Tele2 

Ja het is helemaal gelukt! Bedankt voor de service!

Groetjes,

Lara

Reageer