beantwoord

Simkaart wordt niet geactiveerd

• 1 april 2016
  • 7 reacties
  • 302 x bekeken

Ik ben al de hele dag bezig om mijn simkaart te activeren. Eerst was er storing bij mijn tele2, Klantenservice gebeld, die heeft alles genoteerd,die heeft de storing doorgegeven aan de technische dienst en de simkaart zou vanzelf geactiveerd worden. Inmiddels kan ik wel weer op mijn tele2 maar mijn simkaart staat nog niet geactiveerd, nergens een knop om te activeren want de simkaart staat nog op " is onderweg". Wordt er nu wel een beetje chagrijnig van. Geen goed begin bij tele2 :@
Er staat wel tele2 als netwerk in mijn telefoon en hij geeft ook goed bereik op het netwerk maar ik kan er niet mee bellen en als iemand mij belt hoor je dat alle lijnen in gesprek zijn(??)
icon

Beste antwoord door Kwek 4 april 2016, 11:31

Probleem is gelukkig opgelost. De simkaart is inmiddels geactiveerd.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Waar is dit forum eigenlijk voor? Ruim 4 uur geleden een vraag gesteld en totaal geen reactie. Ik begin me nu toch af te vragen of ik mijn abonnement niet beter kan annuleren.
Inmiddels nogmaals telefonisch contact gehad met klantenservice. Probleem in het systeem van tele2. Ze zijn er mee bezig maar het kan tot maximaal 15 werkdagen duren. Zolang ga ik in ieder geval niet wachten want ik heb maar 14 dagen om mijn abonnement te annuleren. Ik wil de moderators van dit forum hartelijk bedanken voor de snelle reacties (geen enkele) op mijn vraag. Ik wacht nog enkele dagen af.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Kwek,
Wat jammer om te horen dat het activeren van je simkaart niet soepel verloopt.
Dit is trouwens een klantenforum. Dit betekent dat er niet 24uur per dag moderators op zitten want gebruikers krijgen eerst de kans om jou te helpen. En later komen moderators pas aan te pas.

Maar je kwestie is dus nu door de telefonische klantenservice uitgezet. Begrijp ik dat goed? Ik hoop natuurlijk niet dat het zo lang zal duren.
Groetjes Kiko
heb je nummerovername gevraagd ? dan kan het idd erg lang duren en de status blijft op onderweg tot het moment van de geplande overname , beetje vreemde info op de site, het had beter kunnen aangeven "wachten op overname"
bij mij is de status ook al hele tijd "onderweg" terwijl alles al weken geleden is ontvangen
@ Kwek

Dit forum is er om als klanten elkaar onderling en op vrijwillge basis te helpen en goede en slechte ervaringen mer elkaar te delen.
Het is geen klantenservice of chat,
Meestal worden vragen hier binnen een paar uur beantwoord, echter als er inzage in klantgegevens of systeem nodig is (waar medeklanten uiteraard geen inzage hebben,) is dat niet mogelijk en dien je te wachten op antwoord van moderator.
Probleem is gelukkig opgelost. De simkaart is inmiddels geactiveerd.
Reputatie 5
Badge +4
Goed om te horen! Super ook dat je het even komt melden.
Ik ga nu dit topic sluiten.
Groetjes Kiko