Simkaart werkt niet

• 25 december 2020
  • 4 reacties
  • 108 x bekeken

Hoi allemaal,

Gister de iphone 12 pro binnengekregen, nieuw abbonement afgesloten ga vanaf ingang van vandaag betalen. Simkaart word niet geactiveerd tele 2 snapt zelf het probleem ook niet heeft te maken met het oude en nieuwe systeem. (waar ik niks mee te maken mee heb maar goed). Word nu over 3 dagen teruggebeld of die geactiveerd kan worden. 

Slechte service, sluit je een duur abbonement af krijg je dit als dank. 

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Heb je dit met een nieuw nummer of met nummerbehoud besteld? In het laatste geval wordt je simkaart pas geactiveerd als het nummer wordt overgenomen. Ook ga je dan pas voor je abonnement betalen.

met nummerbehoud, ik vind het raar dat als ik een nieuw abbonement afsluit nog een paar maanden moet wachten voordat deze ingaat????

Reputatie 7
Badge +4

Nee hoor, dat is heel normaal omdat je niet twee keer hetzelfde nummer in de lucht kan hebben. Ook zou je dan twee abonnementen tegelijk moeten betalen. Met nummerbehoud krijg je dus wel direct je toestel, en dat kun je gebruiken met je oude abonnement/simkaart. Zodra het signaal van de oude provider wegvalt op de dag van portering kun je de nieuwe simkaart gebruiken en gaat pas het abonnement (incl. afbetaling van telefoon) in.

Reputatie 5
Badge +2

Ha Montana, welkom op de Community! Wat Eric zegt over het nummerbehoud klopt helemaal, daar heb ik niets aan toe te voegen. Laat je het ons weten als je een belletje hebt gekregen van de klantenservice? En of het is gelukt uiteraard, want anders kijk ik met je mee! Ik wil je gelijk vragen om je klantnummer toe te voegen aan je profiel, dan kan ik namelijk in het systeem duiken. :blush: