vraag

simkaart werkt niet.

• 1 september 2017
  • 27 reacties
  • 4674 x bekeken

• Snapt hoe het werkt
  • 14 reacties
Ik heb een sim only abonnement bij jullie afgesloten en vandaag zal die ingaan voor 9 uur hadden jullie gezegd, Maar mijn telefoon geeft aan geen sim kaart en alleen noodoproepen. Als ik mijn oude simkaart er in doe zegt mijn telefoon alleen noodoproepen. Ik ben dus nu helemaal niet bereikbaar hierdoor.
Ik heb mijn simkaart al geactiveerd, Simkaart erin en eruit gehaald, Telefoon aan en uit al een paar keer maar niks helpt!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

27 reacties

Als je nieuwe simkaart is geactiveerd kunnen wij de dagen voor je vergoeden waarop je geen gebruik hebt kunnen maken van je nieuwe abonnement!

Ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart binnen gekregen en als goed is is die geactiveerd en doet die het nu.

mijn abonnement is nog niet veranderd van 1 september naar 5 september.

Mijn abonnement is nog steeds niet veranderd!
Als je nieuwe simkaart is geactiveerd kunnen wij de dagen voor je vergoeden waarop je geen gebruik hebt kunnen maken van je nieuwe abonnement!

Ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart binnen gekregen en als goed is is die geactiveerd en doet die het nu.

mijn abonnement is nog niet veranderd van 1 september naar 5 september.

Badge
Hoi!

Heb je inmiddels al contact gehad met ons?
Aangezien je oude simkaart nog wel wordt herkent door je telefoon lijkt er iets mis te zijn met je nieuwe sim.
Helaas kunnen we dit niet met zekerheid zeggen omdat je geen ander toestel hebt waarin je de simkaart kan testen!

In je mijntele2 omgeving op de computer kan je zelf een nieuwe simkaart bestellen!

Groetjes, Maris

nee nog geen contact gehad met jullie maar ik had zelf al een nieuwe simkaart aangevraagd.
maar nu heb ik niks aan mijn abonnement die gisteren in zal gaan. de nieuwe simkaart komt volgende week pas een keer binnen. En nu ben ik ook niet bereikbaar zolang ik mijn nieuwe simkaart niet binnen heb.
Badge
Hoi!

Heb je inmiddels al contact gehad met ons?
Aangezien je oude simkaart nog wel wordt herkent door je telefoon lijkt er iets mis te zijn met je nieuwe sim.
Helaas kunnen we dit niet met zekerheid zeggen omdat je geen ander toestel hebt waarin je de simkaart kan testen!

In je mijntele2 omgeving op de computer kan je zelf een nieuwe simkaart bestellen!

Groetjes, Maris
Ik zou ze even bellen, en geen dank.
Succes ermee.
Andere providers zoals KPN hebben die App ook in de SIM zitten, maar ik vermoed dat je simkaart niet goed is.
Want je moet hem zoals eerder gezegd wel kunnen unlocken door 4X0 in te voeren, kun jij hem niet unlocken dan doet de SIM niets.
Dan kan ik je ook niet verder helpen, en is het misschien verstandig om ze even te bellen of via de persoonlijke assistent naar een medewerker te vragen en dan het even uit te leggen dat de SIM niet unlocked.

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/

Even naar beneden scrollen, en daar naar een medewerker vragen.
Je kunt ook een terugbel verzoek indienen, moet je wel een werkende telefoon verbinding hebben.

persoonlijke assistent zegt ook dat die me niet kan helpen dus daar heb ik ook niks aan.
Ik had gehoopt dat ze op deze bericht gingen reageren maar dat gebeurt helaas niet.
Ik zal kijken als ik op een andere manier contact op kan nemen
Bedankt voor je hulp in ieder geval!
Andere providers zoals KPN hebben die App ook in de SIM zitten, maar ik vermoed dat je simkaart niet goed is.
Want je moet hem zoals eerder gezegd wel kunnen unlocken door 4X0 in te voeren, kun jij hem niet unlocken dan doet de SIM niets.
Dan kan ik je ook niet verder helpen, en is het misschien verstandig om ze even te bellen of via de persoonlijke assistent naar een medewerker te vragen en dan het even uit te leggen dat de SIM niet unlocked.

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/

Even naar beneden scrollen, en daar naar een medewerker vragen.
Je kunt ook een terugbel verzoek indienen, moet je wel een werkende telefoon verbinding hebben.
O0o0 de oude sim is van de concurrent, dacht dat deze ook van Tele2 was.
Maar je moet de sim wel kunnen unlocken door middel van de standaard pincode in te voeren (4X0)
Maar als hij dat niet doet, dan zou het eventueel aan de sim kunnen liggen.
Daarom vroeg ik ook of je de sim in een ander toestel uit kunt proberen, zo kun je dan je Smartphone of de SIM uitsluiten.

Mijn excuus dat was ik vergeten te vertellen. Dat is het probleem ook hij pakt de simkaart niet. Bij mijn oude simkaart vraagt die wel om de pincode maar heb ik geen bereik en tele2 staat niet tussen de netwerken en KPN kan die geen verbinden mee maken met de oude simkaart.
Dus het ligt niet aan de telefoon anders had die mijn oude simkaart ook niet gepakt, En ik heb ook geen nieuwe mobiel dus als het aan de telefoon lag had ik er dan al eerder last van gehad lijkt mij.

Als ik mijn oude erin heb dan heb ik wel die app wat je bedoelde.
Maar je moet de sim wel kunnen unlocken door middel van de standaard pincode in te voeren (4X0)
Daarom vroeg ik ook of je de sim in een ander toestel uit kunt proberen, zo kun je dan je Smartphone of de SIM uitsluiten.

Mijn excuus dat was ik vergeten te vertellen. Dat is het probleem ook hij pakt de simkaart niet. Bij mijn oude simkaart vraagt die wel om de pincode maar heb ik geen bereik en tele2 staat niet tussen de netwerken en KPN kan die geen verbinden mee maken met de oude simkaart.
Dus het ligt niet aan de telefoon anders had die mijn oude simkaart ook niet gepakt, En ik heb ook geen nieuwe mobiel dus als het aan de telefoon lag had ik er dan al eerder last van gehad lijkt mij.
Zie jij de App die ik eerder beschreven heb wel als je de oude simkaart in je Smartphone stopt?

En als de nieuwe geactiveerd wordt, dan stopt de oude met werken/kun je met de oude niet meer met Tele2 verbinden.

Nee die app zie ik nog steeds niet staan.
Met de oude simkaart kan ik ook niet meer verbinden met KPN waar ik eerst bij zat.
Als ik de nieuwe simkaart erin doet vraag mijn telefoon ook niet om een pincode van de simkaart.
Zie jij de App die ik eerder beschreven heb wel als je de oude simkaart in je Smartphone stopt?

En als de nieuwe geactiveerd wordt, dan stopt de oude met werken/kun je met de oude niet meer met Tele2 verbinden.
Kun jij de nieuwe simkaart in een andere smartphone stoppen, en kijken of hij deze dan wel herkent?
Ik neem trouwens aan dat jij het activeren goed uitgevoerd hebt.

Ik heb geen telefoon waar deze simkaart in kan. Met mijn oude simkaart kan ik wel netwerken zoeken maar staat er geen tele2 bij.
Ik ga ervan uit dat ik heb goed het geactiveerd. Volgens mijn tele2 is die geactiveerd
Kun jij de nieuwe simkaart in een andere smartphone stoppen, en kijken of hij deze dan wel herkent?
Ik neem trouwens aan dat jij het activeren goed uitgevoerd hebt.

Die heb ik er niet tussen staan. Ik probeer mijn oude simkaart nogmaals kijken als die het zo wel pakt
want met deze simkaart geeft mijn telefoon aan dat er geen simkaart inzit

Dat moet er wel staan, want die staat standaard op de simkaart van Tele2, als je even wacht dan post ik een voorbeeld.
Zoek eens naar de App die eruit ziet als een simkaart met een klein grijs tandwieltje ervoor, deze doorlopen en automatische sim selectie kiezen.
Kijken wat dat doet.

Ik weet niet welke app je bedoeld want ik heb geen app erop staan dat lijkt op een simkaart
Zoek eens naar de App die eruit ziet als een simkaart met een klein grijs tandwieltje ervoor, deze doorlopen en automatische sim selectie kiezen.
Kijken wat dat doet.
Maar heb je al hanmatig het Tele2 netwerk geselecteerd, en heb je iOS of Android als besturingssysteem?

Ik heb Android
Maar heb je al hanmatig het Tele2 netwerk geselecteerd, en heb je iOS of Android als besturingssysteem?
Als je de kaart er "te vroeg" in stopt zal de telefoon niet spontaan een verbinding maken. De tip van Cypher, of gewoon je telefoon eens opnieuw opstarten kan dan helpen

Opnieuw opstarten heb ik de hele dag al gedaan en dat werkt niet. Mijn telefoon pakt mijn simkaart niet en mijn oude simkaart ook niet meer.
Ook al handmatig naar het Tele2 netwerk gezocht en zo verbinden?

Kan ook zijn dat je even geduld moet hebben voordat de nieuwe geactiveerd wordt.

Ik heb wel bereik maar mijn simkaart doet het niet dus ik kan niet worden gebeld en ik kan zelf niemand bellen.
Ik heb wel gewoon wifi maar zodra ik internet wil aanzetten kan dat niet omdat hij de simkaart niet pakt.