beantwoord

Simkaart werkt niet

• 2 januari 2016
  • 2 reacties
  • 195 x bekeken

Hallo,

Ik heb onlangs mijn abonnement verlengt en heb daarbij een nieuw telefoon gekregen en een nieuw simkaart. Als het goed was zou die simkaart het al 3 dagen geleden moeten doen, er is geen informatie gegeven over het activeren of iets.. Er staat nog steeds geen service en mijn iPhone netwerkinstellingen staan op Automatisch, maar ik krijg geen Tele2. Ik weet niet wat ik moet doen, nu? Mijn oude telefoon doet het wel gewoon en ik kan gewoon internetten met mijn oude simkaart.. Ik heb mijn nieuwe simkaart geprobeerd te activeren maar bij MijnTele2 staat er helemaal niks bij Bestelling en Levering.
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 6 januari 2016, 20:51

Beste nurnur20,

Je zou de tip van Raaf12 kunnen opvolgen. Bij sommige telefoonwinkels (niet de reguliere) hebben ze ook simcutters om dit te doen. Maar dat mag ik eigenlijk helemaal niet zeggen 😉 Mijn vraag aan jou: is jouw simkaart inmiddels geactiveerd? Zo niet, wil je mij jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer sturen via een privbericht? Dan kijk ik even voor je in het systeem.

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1
En de werkende sim uit de oude telefoon in de nieuwe plaatsen? Evt op maat knippen.....
Er kan maar een van de twee SIM cards actief zijn. De oude wordt onbruikbaar zodra de nieuwe is aangemeld op het netwerk.
Reputatie 4
Badge +3
Beste nurnur20,

Je zou de tip van Raaf12 kunnen opvolgen. Bij sommige telefoonwinkels (niet de reguliere) hebben ze ook simcutters om dit te doen. Maar dat mag ik eigenlijk helemaal niet zeggen 😉 Mijn vraag aan jou: is jouw simkaart inmiddels geactiveerd? Zo niet, wil je mij jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer sturen via een privbericht? Dan kijk ik even voor je in het systeem.

Groetjes,
Rick