beantwoord

Simkaart voor op vakantie

  • 5 June 2021
  • 2 reacties
  • 872 x bekeken

Goedemorgen dame/heer,

Als gezin gaan wij dit jaar voor 4 weken naar een camping in Frankrijk. Dit zal eenmalig zijn, volgend jaar gaan wij weer naar de camping in Spanje. De camping in Spanje heeft wifi, de camping in Frankrijk echter niet.
Om toch gebruik te kunnen maken van onze devices wil ik dit jaar in Frankrijk een aangeschafte mifi-router gaan gebruiken. Om die reden ben ik dus op zoek naar een simkaart, maandelijks opzegbaar en met een onbeperkte internet bundel.

Na veel zoeken ben ik bij een simkaart van Tele2 uitgekomen (die van € 27, eenmalig €20, maandelijks opzegbaar, Unlimited GB/bel/sms en 4G). Ik heb de volgende vragen:

ik betaal dus genoemde bedragen, zonder andere extra's?
na de vakantie direct opzegbaar, hoe doe ik dit en wanneer is simkaart opgezegd?

Alvast bedankt voor jullie reactie.
Een hartelijke groet,
Frank
 


 

icon

Beste antwoord door WhTurner 5 June 2021, 13:07

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

@frankie250563

Met een onbeperkt bundel kan je zonder extra kosten in de EU 18 GB/maand gebruiken.  Daarna betaal je 3.60 euro per GB. Een opzegging doe je telefonisch en wordt één maand daarna effectief. Zie https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/buitenland/internetten

 

Eigenlijk mag een 06-SIMkaart alleen in een telefoon worden gebruikt. Je kan daarom op een gegeven moment afgesloten worden!


Beste WhTurner,
Dank voor de snelle terugkoppeling en tip.
Ik ga het (gewoon) proberen met enkele simkaartjes.
Nogmaals dank en groet, Frank

@frankie250563 

Met een onbeperkt bundel kan je zonder extra kosten in de EU 18 GB/maand gebruiken.  Daarna betaal je 3.60 euro per GB. Een opzegging doe je telefonisch en wordt één maand daarna effectief. Zie https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/buitenland/internetten

 

Eigenlijk mag een 06-SIMkaart alleen in een telefoon worden gebruikt. Je kan daarom op een gegeven moment afgesloten worden!