beantwoord

Simkaart nog niet aangekomen

• 1 februari 2016
  • 4 reacties
  • 112 x bekeken

Hallo, ik heb op 11 januari een SIM only abonnement afgesloten bij tele2. Ik ben overgestapt van medionmobile (prepaid) met nummerbehoud. Een tijdje geleden kreeg ik netjes een bericht dat het nummer zou worden omgezet en op 26 januari was dit het geval. Ik kan mijn oude SIM dus niet meer gebruiken en mijn nieuwe kaart is nog niet binnen. Ik heb verder ook niks meer gehoord van tele2 of postnl. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 23 februari 2016, 09:44

Hee Colin,
Maakt niet uit. 🙂 Kan gebeuren!
Maar goed om te horen dat je hem ontvangen hebt, welliswaar veel te laat. Maar mooi dat je de eerste maand daarom niet hoefde te betalen. Ik zal dit topic dan nu ook gaan sluiten.
Ik wens je nog een heel fijne dag toe! En als je nog een andere vraag hebt, weet je mij te vinden.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Dat is natuurlijk een vreemde zaak. Ik wil dit graag even voor je uitzoeken. Zou je mij in een privebericht deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
06-nummer

Je kunt dit naar mij sturen door op mijn profiel te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee colinklijmij,
Ik heb helaas nog geen gegevens van je ontvangen. Heb je mijn hulp nog nodig of is het inmiddels opgelost?
Als je wil dat ik er nog even naar kijk, zou je dan alsnog je gegevens in een privebericht willen sturen? :)
Groetjes Kiko
Hey Kiko, sorry, ik was het eerlijk gezegd helemaal vergeten. Na meer dan een maand is een paar dagen geleden eindelijk mijn SIM binnen en ik hoef niet te betalen voor de eerste maand. Toch bedankt en nogmaals sorry dat ik niks heb laten weten....
Groetjes,
Colin
Reputatie 5
Badge +4
Hee Colin,
Maakt niet uit. 🙂 Kan gebeuren!
Maar goed om te horen dat je hem ontvangen hebt, welliswaar veel te laat. Maar mooi dat je de eerste maand daarom niet hoefde te betalen. Ik zal dit topic dan nu ook gaan sluiten.
Ik wens je nog een heel fijne dag toe! En als je nog een andere vraag hebt, weet je mij te vinden.
Groetjes Kiko