beantwoord

Simkaart niet op tijd geactiveerd

• 16 februari 2016
  • 3 reacties
  • 120 x bekeken

Ik heb mijn nieuwe simkaart ontvangen maar kon bij 'mijn tele2' niet vinden waar ik hem moest activeren. Dus heb het neergelegd en ben het vervolgens vergeten. Nu zijn de twee weken voorbij en kan hij dus niet meer geactiveerd worden. Wat heeft dit voor gevolgen? Mijn oude simkaart werkt nog gewoon en het nieuwe abonnement staat ook daar gewoon op volgens mij.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 20 februari 2016, 15:15

Hoi Sanne,
Wat is de reden dat je een nieuwe simkaart hebt ontvangen?
Als je ongevraagd een nieuwe simkaart hebt ontvangen, wil ik je graag een nieuwe sturen. Het kan zo zijn dat jouw 'oude' simkaart straks niet meer actief is. Dat gebeurt namelijk met de klanten waarbij we ongevraagd een nieuwe simkaart hebben gestuurd. Dit heeft te maken met verouderde simkaarten.
Als je ongevraagd een simkaart hebt ontvangen, wil ik je vragen of je mij in een privebericht deze gegevens van jou wilt sturen, want dan stuur ik er weer eentje naar je toe.
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sanne,
Wat is de reden dat je een nieuwe simkaart hebt ontvangen?
Als je ongevraagd een nieuwe simkaart hebt ontvangen, wil ik je graag een nieuwe sturen. Het kan zo zijn dat jouw 'oude' simkaart straks niet meer actief is. Dat gebeurt namelijk met de klanten waarbij we ongevraagd een nieuwe simkaart hebben gestuurd. Dit heeft te maken met verouderde simkaarten.
Als je ongevraagd een simkaart hebt ontvangen, wil ik je vragen of je mij in een privebericht deze gegevens van jou wilt sturen, want dan stuur ik er weer eentje naar je toe.
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Sanne,
Ik heb helaas nog geen gegevens van je ontvangen. Kan ik je nog helpen of heb je inmiddels via een ander kanaal een nieuwe simkaart verkregen? Als je mijn hulp nog goed kunt gebruiken wil je dan alsnog je gegevens naar mij sturen in een privebericht? :)
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Sanne,
Ik ga je topic sluiten want ik heb niks meer van je gehoord. Als je toch nog een vraag hebt, kun je een nieuw topic aanmaken. Dan word je gewoon opnieuw geholpen. :)
Groetjes Kiko