beantwoord

Simkaart niet geleverd

  • 21 februari 2016
  • 5 reacties
  • 136 x bekeken

He,

Ik heb vorige week een nieuwe simkaart met 4g ondersteuning aangevraagd, maar die is ondertussen nog niet geleverd. Mijn oude simkaart is ondertussen geblokkeerd dus kan op het moment niet bellen etc. Duurt dit altijd zo lang of moet ik ergens opnieuw een simkaart aanvragen?

Jasper
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 27 februari 2016, 15:53

Hoi Jasper,
Dankjewel voor je gegevens. Er komt een nieuwe simkaart jouw kant op. Als je je simkaart ontvangen hebt, moet je hem via de MijnTele2 omgeving activeren. Hier een link waarin precies staat uitgelegd hoe je dat moet doen.
Laat je weten als je hem ontvangen hebt?
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +1
https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/4G/home.html#/mijn-producten/details

Kijk eens of er een status update is.
https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/4G/home.html#/mijn-producten/details

Kijk eens of er een status update is.


Er is nog geen statusupdate.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Jasper,
We zijn nu weer een aantal dagen verder. Heb je hem inmiddels wel al ontvangen?
Zo niet, wil je mij in een privebericht dan deze gegevens sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Jasper,
Dankjewel voor je gegevens. Er komt een nieuwe simkaart jouw kant op. Als je je simkaart ontvangen hebt, moet je hem via de MijnTele2 omgeving activeren. Hier een link waarin precies staat uitgelegd hoe je dat moet doen.
Laat je weten als je hem ontvangen hebt?
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Jasper,
Ik zie dat je mijn simkaart ontvangen hebt en dat je simkaart succesvol geactiveerd is. Kan ik je verder nog ergens mee helpen?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko