beantwoord

simkaart niet geactiveerd

  • 18 January 2021
  • 1 reactie
  • 41 x bekeken

ik heb 15 januari vervangende simkaart aangevraagt en donderdag 17 januari ontvange maar kan het niet activeren en 100 keer contact opgenomen met klantenservice maar ze zeggen dat systeem vastgelopen is en dat ik moet afwachten nou ben al een week niet bereikbaar en weet niet hoelang het gaat duren maar betaal wel lekker volledige abonnementskosten... en ze kunnen ook niet andere oplossing vinden! ik ben vaste klant bij jullie thuis internet en mobiele abonnement maar dit vind ik echt niet kunnen :thinking:

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 18 January 2021, 10:44

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @dikofuho,

Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met het activeren jouw simkaart.

Allereerst mijn excuses voor dit ongemak.We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. 

Je hebt een nieuwe simkaart ontvangen en ik ga er alles aan doen om dit te activeren voor jou. Stuur mij jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht en dan ga ik meteen aan de slag! 

Ik hoor graag van je!