vraag

Simkaart niet geactiveerd


  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Goedenavond,

Ik heb vandaag een iPhone XR binnengekregen (abonnement) met een simkaart deze simkaart zou automatisch geactiveerd worden op het moment dat die geleverd word ondertussen al 5 uur later en nog niks ik had toch verwacht dat dit wat sneller gedaan zou worden.

Zou iemand me kunnen helpen met het activeren van de simkaart anders?

Met vriendelijke groet,

Sabir
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Reputatie 6
Badge
Je kunt even proberen om het zelf te doen. https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/simkaart-activeren/
Lukt dat niet, bel dan even de klantenservice (werkt het snelst) of zet je klantgegevens in je forumprofiel en wacht tot een Tele2 moderator je topic bekijkt.
pipodeclown schreef:

Je kunt even proberen om het zelf te doen. https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/simkaart-activeren/
Lukt dat niet, bel dan even de klantenservice (werkt het snelst) of zet je klantgegevens in je forumprofiel en wacht tot een Tele2 moderator je topic bekijkt.



Heb dit inderdaad geprobeerd maar er staat dat het automatisch gedaan word!
Reputatie 6
Badge
In dat geval: genoemde optie 2 of 3 (klantenservice of moderator).
Reputatie 5
Badge
Hoi sabster,

Welkom op het forum van Tele2,

Ik zie dat hier alles actief is, kun je al van onze diensten gebruik maken?

Groet,

Arjan
Arjan van Tele2 schreef:

Hoi sabster,

Welkom op het forum van Tele2,

Ik zie dat hier alles actief is, kun je al van onze diensten gebruik maken?

Groet,

Arjan



Ja dat klopt hij doet het!

Perfect bedankt.

Met vriendelijke groet,

Sabir