beantwoord

simkaart met abbonement niet aangemeld bij netwerk?

• 19 september 2016
  • 4 reacties
  • 117 x bekeken

ik heb op 18 september een samsung galaxy A5 gekocht bij coolblue groningen met een abbonement van jullie (onbeperkt bellen/smssen en 8gb internet) maar nu hij erin zit kan hij nog niet bellen/smssen en de datalimiet etc kan ik ook nog niet instellen.
ik heb nummerbehoud aangevraagd maar dat zou pas over een maand in kunnen gaan volgens coolblue
enig idee hoe ik dit op kan lossen? ik kan verdere nummers/gegevens wel opsturen naar medewerkers als dat nodig is
icon

Beste antwoord door pipodeclown 20 september 2016, 00:37

Je kunt je oude provider vragen of je vervroegd je nummer kan meenemen. Zij vertellen je dan of daar nig een boete of afkoop voor nodig is. Vervolgens geeft je oude provider een code die Tele2 moet vermelden bij de aanvraag tot portieren, waardoor het sneller kan dan normaal. Je bent dus afhankelijk van je oude provider en of deze je eerder laat gaan.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Wat wil je precies oplossen dan?
Normaliter gebruik je je oude sim in je nieuwe telefoon totdat je nummer wordt overgezet op je nieuwe sim kaart. Je ontvangt op termijn vanzelf een sms wanneer dat precies gaat plaatsvinden.
Wat wil je precies oplossen dan?
Normaliter gebruik je je oude sim in je nieuwe telefoon totdat je nummer wordt overgezet op je nieuwe sim kaart. Je ontvangt op termijn vanzelf een sms wanneer dat precies gaat plaatsvinden.

mijn abbonement loopt ondertussen al op dit 'tijdelijke'' nummer. tot volgende maand kan ik daar nu dus geen gebruik van maken. mijn oude sim is te groot en ik wil het risico van het omknippen niet nemen want ik moet bereikbaar blijven. bovendien is mijn oude sim een prepaid kaart zonder abbonement en heb ik die 8 gb internet voor mijn nieuwe werk heel hard nodig
Reputatie 7
Badge +1
Je kunt je oude provider vragen of je vervroegd je nummer kan meenemen. Zij vertellen je dan of daar nig een boete of afkoop voor nodig is. Vervolgens geeft je oude provider een code die Tele2 moet vermelden bij de aanvraag tot portieren, waardoor het sneller kan dan normaal. Je bent dus afhankelijk van je oude provider en of deze je eerder laat gaan.
hmm ik zal ze bellen, bedankt!