beantwoord

Simkaart kwijt

  • 2 March 2022
  • 6 reacties
  • 452 x bekeken

Vandaag nieuwe abonnement ingegaan, helaas ben ik mijn sim kaart kwijt. Ik had MijnTele2 nog niet geactiveerd. Ook kan ik niet bellen. Hoe kom ik het snelst aan een nieuwe simkaart?

icon

Beste antwoord door eric 3 March 2022, 09:50

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Bel de klantenservice. Dan wordt de huidige geblokkeerd en een nieuwe opgestuurd.

Ik kan niet bellen op het moment aangezien mijn oude abonnement is afgelopen en ik dus geen simkaart heb

Reputatie 7
Badge +12

Dan kun je via de klantenservice pagina  voor de chatbot kiezen, en dan in de chatbot “medewerker spreken” typen. Binnen de openingstijden krijg je dan een medewerker aan de lijn die je kan helpen.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Bas, goed dat je gelijk aan de bel trekt! Bellen is uiteraard de snelste optie, maar ik snap dat, dat in dit geval niet kan, dus ik ga je helpen! Stuur me even een privébericht met je volledige adres, postcode, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN. Met deze gegevens kan ik je simkaart blokkeren.

Daarna moet ik een strenge ID-check doen, voordat ik een nieuwe simkaart voor je mag aanvragen. Deze bestaat uit 4 vragen over je abonnement en zullen we ook via een privébericht doen.

Ik zie je berichtje graag tegemoet. Mocht je liever chatten, dan kun je inderdaad via Eric's link naar de chatbot! :smile:

Probleem is verholpen, telefoon kunnen lenen en even met de helpdesk gebeld. Bedankt voor de hulp!

Reputatie 7
Badge +12

Heel fijn om te horen dat het is gelukt, Bas!

Mocht je ooit nog hulp nodig hebben, maak dan gerust een nieuw topic aan. De Community staat voor je klaar! :smile:

Reageer