beantwoord

Simkaart kwijt

• 11 mei 2015
  • 8 reacties
  • 541 x bekeken

ZOU U ZO VRIENDELIJK WILLEN ZIJN OM MIJN HUIDIGE SIMKAART DE BLOKKEREN (0636319080) EN MIJ VAN EEN NIEUWE TE VOORZIEN?
IK BEN DE MIJNE HELAAS VERLOREN. IK HEB GELEZEN OVER DE EENMALIGE KOSTEN VAN 15,- DIE GEFACTUREERD ZULLEN WORDEN OP MIJN VOLGENDE REKENING EN GA DUS AKKOORD MET DE VOORWAARDEN.
BIJ VOORBAAT DANK.
MVG
SOUFIAN
icon

Beste antwoord door jlthkoch 11 mei 2015, 05:45

Hiervoor moet je 0800-2199 bellen!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Hiervoor moet je 0800-2199 bellen!
En als je nou niet kan bellen vanaf het buitenland?
Reputatie 7
Badge +4
Dan doe je het online:
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/nieuwe-simkaart-aanvragen/
Bedankt Eric online besteld echter geen melding dat het besteld is sprong na het verzenden terug naar het blanco bestelformulier hoe weet ik nou of het in behandeling is
Reputatie 7
Badge +4
Geen idee, misschien dat een moderator van Tele2 dit in hun systemen kunnen nakijken. Meestal komen die binnen een paar dagen meekijken in topics.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Gulnur,
Zou je mij een privébericht willen sturen met deze gegevens:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
06-nummer

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan naar het paarse kader Bericht te gaan. Dan kijk ik even met je mee in het systeem.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Gulnur,
Ik heb helaas nog geen gegevens van je ontvangen. Zou je die nog willen sturen of is het niet meer nodig?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Gulnur,
Ik sluit je topic aangezien ik niks meer van je gehoord. Als je toch nog hulp nodig hebt, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken.
Groetjes Kiko